۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۶۴۵۵۱
نماینده ولی فقیه در زنجان:

طرفداری از احزاب حوزه را دچار خسران می کند

امام جمعه زنجان گفت:یکی از برکات حوزه‌های علمیه خواهران عمل به دین و تکلیف است و در این میان خواهران این حوزه در تربیت کودکان و عمل به دین اثر گذاری بهتری را دارند.
آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خاتمی در آیین نکوداشت طلاب برتر مدارس علمیه خواهران استان زنجان اظهار کرد: پس از تشکیل حوزه‌های علمیه خواهران بسیار از جلساتی که پایه و اساس نداشت و آمیخته با خرافات بود، از بین رفت و جای آن را آموزش قرآن و مباحث اخلاقی گرفت.

وی افزود: یکی از برکات حوزه‌های علمیه خواهران عمل به دین و تکلیف است و در این میان خواهران این حوزه در تربیت کودکان و عمل به دین اثر گذاری بهتری را دارند.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: مردان بزرگ تاریخ و شهدای این کشور در دامن مادران فرهیخته تربیت شده‌اند و این موضوع مهم از توجه به تعلیم و تربیت صحیح حکایت دارد.

وی ادامه داد: هم اکنون علاقه دختران متدین برای حضور در حوزه‌های علمیه افزایش یافته و این در حالی است که کاستی‌هایی هم در این بخش وجود دارد که بسترهای لازم برای رفع آن باید فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: طلاب از جناح بازی‌های سیاسی پرهیز کنند چرا که طرفداری از جناح و احزاب موجب خسران می‌شود؛ طلاب حوزه‌های علمیه خواهران همواره باید خود را وقف اصل انقلاب و ولایت فقیه کنند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات