۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۶۴۴۹۰
آیت‌الله صدیقی:

جناح بازی سبب ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان می شود

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه جناح بازی مانع شایسته سالاری است، گفت: جناح بازی عاملی برای حذف افراد کارآمد و روی کار آمدن اشخاص متعصب جناحی است.
آیت الله صدیقی

آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره آفات جناح بازی، گفت: خداوند همه مسلمانان را به یک محور وحدت دعوت و از تفرقه و جدایی نهی کرده است، باندبازی آفات بسیاری دارد که یکی از آثار نامطلوب آن تجزیه قدرت جمع و دیگر ایجاد و افزایش تعصبات گروهی است.

آیت‌الله صدیقی جناح بازی را از موانع شایسته سالاری دانست و ابراز کرد: اگر در یک نهاد و یا سازمانی جناح بازی حاکم باشد به جای اینکه در انتخاب خودشان شایسته سالاری داشته باشند سعی می‌کنند از جناح خودشان انتخاب کنند و اگر جناح خودشان نباشد به کسی را به کار نمی‌گیرند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باندبازی به کشور صدمه می‌زند، اظهار داشت: جناح بازی عاملی برای حذف افراد کارآمد و روی کار آمدن اشخاص متعصب جناحی است.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه جناح بازی بین مسؤولان و مردم شکاف ایجاد می‌کند، گفت: باندبازی باعث می‌شود مسؤولان حمایت مردم را از دست بدهند.

وی در پایان با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی برای ایجاد امنیت و آرامش کشور پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: شکاف و تفرق در دستگاه اطلاعات، کشور را دچار آسیب می‌کند./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات