۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲
کد خبر: ۵۶۴۴۷۲
در ایام ماه رمضان؛

۲۷۰ مبلغ به نقاط مختلف شهرستان ملایر اعزام می شوند

رییس تبلیغات اسلامی ملایر گفت: شعار تبلیغی امسال حمایت از کالای ایرانی است و به موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، مساله خانواده و فرزندان، آسیب های اجتماعی و حمایت از تولید ملی توجه ویژه شده است.
فعالیت در مناطق محروم فعالیت مبلغان در مناطق محروم فعالیت مبلغان در مناطق محروم

حجت الاسلام حسین گروسی رییس تبلیغات اسلامی ملایر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به نزدیک شدن ماه رمضان و ایام تبلیغی حوزه های علمیه اظهار داشت: تبلیغات اسلامی در هر استان محور فعالیت های تبلیغی در مناسبت ها قرار می گیرد.

وی در ادامه ابراز داشت: در ماه مبارک 270 نفر از مبلغان اعم از بومی و غیر بومی در شهرستان ملایر به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام می شوند که در یک بازه یک ماهه فعالیت های تبلیغی خود را به انجام برسانند.

حجت الاسلام گروسی ابراز داشت: یکی از مانسبت های مهم در این ماه مناسبت رحلت امام خمینی(ره) و پانزده خرداد است که با هماهنگی صورت گرفته با دیگر نهادها برنامه مختلفی برای این مناسبت در ماه رمضان در نظر گرفته شده است.

رییس تبلیغات اسلامی ملایر با بیان این مطلب که  رمضان ماه خداو و تلاوت قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: در ماه رمضان تلاوت قرآن در دستور کار همه مبلغان قرار دارد و جلسات مختلف و متعددی از سوی مبلغان در این زمینه انجام می شود.

حجت الاسلام گروسی گفت: شعار تبلیغی امسال حمایت از کالای ایرانی است و به موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، مساله خانواده و فرزندان، آسیب های اجتماعی و حمایت از تولید ملی توجه ویژه شده است.

وی با اشاره به جایگاه شبهای قدر در ماه رمضان و اهمیت آنها ابراز داشت: احیا در شب های قدر و همچنین میلاد امام حسن مجتبی(ع) از جمله ویژه برنامه های شب های قدر است که با همکاری های هیأت های حسینی و تکایا این مساله به صورت گسترده در شهرستان ملایر برگزار خواهد شد./979/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات