۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۶۴۴۶۷
مسؤول فروش انتشارات حماسه یاران:

«خودسازی به سبک شهدا» پرفروش‌ترین کتاب

سعدآبادی گفت: کتاب «خودسازی به سبک شهدا» کتابی است که در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تهران استقبال بی‌نظیر مردم را در پی داشته است.
 «خودسازی به سبک شهدا» پرفروش‌ترین کتاب  «خودسازی به سبک شهدا» پرفروش‌ترین کتاب

علیاصغر سعدآبادی، مسؤول فروش انتشارات حماسه یاران در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سی ویکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، بیان داشت: بیشترین فعالیت انتشارات حماسه یاران تخصصی و درباره با شهدا و دفاع مقدس بوده است.

وی افزود: خاطرات موضوعی و شهدای لشکر 17 که شامل شهدای استان‌های قم، قزوین، مرکزی، سمنان و زنجان می‌شود، دو حوزه از کتابهایی است که این انتشارات در سی و یکمین دوره از نمایشگاه کتاب عرضه کرده است.

مسؤول فروش انتشارات حماسه یاران با اشاره به پرفروشترین کتابهای این مجموعه، اظهار داشت: کتاب «خودسازی به سبک شهدا» کتابی است که در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تهران استقبال بینظیر مردم را در پی داشته است.

وی ادامه داد: این کتاب مربوط به خاطرات موضوعی شهداء میشود که خاطرات مصداقی شهدا در مباحث مربوط به مراقبتها و محاسبات امور اخلاقی بیان شده است.

سعد‌آبادی ابراز داشت: انتشارات حماسه یاران ابزارهای کاربردی متنوعی را در این دوره از نمایشگاه در اختیار مخاطبان قرار داده است که از آنها میتوان به فلشکارتهایی با موضوعاتِ خاطرات شهدا و سیره علما در حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه انتشارات حماسه یاران با 76 عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران حاضر شده است، تصریح کرد: «دمِ عشق دمشق» نام اثر جدید و فاخری است که در اختیار علاقه مندان به زندگینامه شهدای مدافع حرم قرار گرفته است.

مسؤول فروش انتشارات حماسه یاران عنوان کرد: این کتاب شامل خاطرات 15 شهید مدافع حرم از تیپ زینبیون، فاطمیون و شهدای ایرانی است که پدر، مادر، همسر و فرزندان این شهدا داستانهایی از زندگی آن شهیدان روایت میکنند./878/ت ۳۰۲/ش

ارسال نظرات