۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۵۶۴۴۳۶
در نمایشگاه بین المللی تهران؛

انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و عرضه ۴۲۰ عنوان کتاب

ولی‌زاده گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیش از ۴۲۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است که از این تعداد ۴۲ عنوان کتاب برای نخستین بار است که عرضه می‌شود.
پزوهشگاه حوزه و دانشگاه

علی‌اصغر ولی‌زاده، مسؤول دفتر تهران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سی ویکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، بیان داشت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه بیش از 420 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران عرضه کرده است که از این تعداد 42 عنوان کتاب برای نخستین بار است که عرضه میشود.

ولیزاده اظهار داشت: انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در دو بخش ناشران دانشگاهی و بخش عمومی با 14 گروه علوم انسانی از جمله روانشناسی، مدیریت، حقوق، علوم قرآنی، اقتصاد، فلسفه، کلام، فلسفه علوم انسانی، علوم تربیتی، تاریخ و... کتابهای خود را عرضه میکند که حوزویان، دانشگاهیان و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری استقبال خوبی از این کتابها داشتهاند.

مسؤول دفتر تهران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ابراز داشت: کتابهای تاریخ سلجوقیان، جریانشناسی تاریخی و تاریخنگاری مصر و شام در رشته تاریخ و کتابهای رواندرمانگری و مشاوره، روانگری نوین، جامعهشناسی عرفی شدن و سرشت اخلاقی معرفت در رشته روانشناسی و کتابهای فقه سیاسی، جلد سوم حقوق جزای عمومی و اقتصاد خرد در رشته حقوق و اقتصاد از کتابهای جدیدی هستند که انتشارات این مرکز پژوهشی عرضه کرده است.

وی تصریح کرد: بهتر است همه ساله پیشنهادها و انتقادات مردم و ناشران مدنظر مسؤولان امر قرار گیرد تا کاستیهای نمایشگاه برای دورههای بعدی برطرف شود.

ولیزاده افزود: نمایشگاه بینالمللی کتاب باید به گونهای باشد که پژوهشگران دانشگاهی و حوزوی به راحتترین شکل ممکن بتوانند به منابع مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

وی با ابراز گلایه از کاستی‌های موجود در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، عنوان کرد: به سبب آنکه مصلی در مرکز شهر قرار گرفته است، بازدیدکنندگان بیشتری از نمایشگاه بازدید میکنند اما با این حال اگر مشکلات رفت  و آمد در شهر آفتاب برطرف شود، آنجا از نظر مکانی بزرگتر و بهتر از مصلی است./878/ت ۳۰۲/ش

ارسال نظرات