۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۶۴۴۳۰
نماینده مجلس:

دولت بیش از این مردم را برای برجام معطل نکند

نماینده مجلس گفت: دولت نباید بیش از این مردم را برای برجامی که فرجامی برای آن متصور نیست معطل کند چرا که با تمرکز به توان داخل و استفاده از روحیه انقلابی می توان اقتصاد کشور را متحول کرد.
حجت الاسلام آزادی خواه

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به خروج آمریکا از برجام ابراز داشت: خروج آمریکا از برجام می تواند یک فرصت طلایی برای اقتصادی درون زا باشد که به نوع مدیریت دولت برمی گردد.

وی افزود: دولت نباید بیش از این مردم را برای برجامی که فرجامی برای آن متصور نیست معطل کند چرا که با تمرکز به توان داخل و استفاده از روحیه انقلابی می توان اقتصاد کشور را متحول کرد.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: مسؤولان و دولتمردان باید نگاه خود را از خارج به داخل معطوف کنند چرا که تکیه بر ظرفیت علمی کشور، جوانان برومند و مستعد و ذخایر معدنی کشور می تواند تا حد زیادی چرخ اقتصادی را به حرکت در آورد.

وی ادامه داد: تحریم های آمریکا برای ایران مساله ای ناآشنا نیست و این تحریم ها می تواند به عنوان یک فرصت برای نظام اسلامی تلقی شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: خروج آمریکا باید بهانه ای برای یک آغاز باشد و ما باید با قدرت مساله هسته ای را به روال گذشته بلکه بهتر از آن باز گردانیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود به بدعهدی آمریکا اشاره کردند و مسؤولان را بر حذر داشتند ولی گوش کسی بدهکار نبود و امروز نتیجه این اعتماد را به وضوح می بینیم.

حجت الاسلام آزادیخواه در پایان وحدت و انسجام را رمز پیروزی توصیف کرد و گفت: اقتصاد پویا و درون زا وابسته به ظرفیت های داخل است و با همکاری و همدلی میان مسؤولان محقق می شود./979/ت303/ب1

ارسال نظرات