۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۶۴۴۱۲

موفقیت مرکز خدمات حوزه در اخذ مفاصا حساب از سازمان امور مالیاتی

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از خاتمه پرونده‌های مالیاتی این مرکز و اخذ مفاصا حساب از سازمان امور مالیاتی برای تمامی پرونده‌های مالیاتی مرکز خدمات خبر داد.
مرکز خدمات حوزه علمیه

به گزارش خبرگزاری رسا،رضا نفری با تبریک ایام مبارک ماه شعبان گفت: یکی از مصوبات مجمع مرکز خدمات در سال 93 این بود که پرونده‌های مالیاتی مرکز خدمات که از سال 87 باقی‌مانده بودند به‌صورت جدی در اولویت کار معاونت منابع انسانی و مالی مرکز قرار گیرد.

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت مباحث مالیاتی، مقرر شد در یک بازه زمانی معین و با تشکیل گروه‌های کارشناسی و پیگیری‌های مستمر، ظرف چند سال تمامی پرونده‌ها پیگیری و خاتمه یابد.

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات با بیان اینکه مالیات عملکرد حقوق، دستمزد، تکلیفی و موضوع ماده 169، چهار حوزه امور مالیاتی هستند، گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده حدود 25 پرونده امور مالیاتی از سال 93 لغایت 96 پیگیری و هیئت‌های بدوی، تجدیدنظر و هیئت رسیدگی به امور مالیاتی تشکیل شد و با سیر تمام مراحل اداری در 3 سال حدود 22 پرونده تا پایان سال 94 پیگیری و خاتمه پیدا کرد.

وی ابراز داشت: پس از پیگیری تمام پرونده‌ها در سال 96، مرکز خدمات در کلیه پرونده‌های مالیاتی برای اخذ مفاصا حساب درخواست کرد و در پایان سال 96 مرکز خدمات موفق به اخذ آن شد.

نفری گفت: در بررسی پرونده‌های مالیاتی، علاوه بر صرفه‌جویی در پرداخت‌های امور مالیاتی، شفافیت گردش مالی مرکز خدمات مورد توجه بود که موجب جلب اعتماد امور مالیاتی به نهادهای حوزوی شد.

معاون منابع انسانی و مالی مرکز خدمات گفت: دانش کاربردی به عنوان یک مزیت سازمانی است که مورد توجه قرار گرفت و پیگیری‌های پرونده‌های مالیاتی موجب شد کارکنان امور مالی مرکز خدمات به این دانش دست یابند.

وی تصریح کرد: الحمدالله با توجه به ایجاد دانش فنی در مرکز و فضای اعتمادسازی در امور مالیاتی و انجام تکالیف قانونی، شناسایی مطلوبی از ضابطه‌مندی مرکز خدمات به‌عنوان یک‌نهاد حوزوی و مجموعه وابسته به دفتر مقام معظم رهبری در سازمان امور مالیاتی ایجاد شده است.

نفری گفت: این موفقیت در نتیجه اعتماد رئیس و مدیران عالی مرکز خدمات و همراهی و مساعدت لازم به دست آمده است.

وی بیان کرد: کسب این موفقیت را به رئیس، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران مرکز تبریک می‌گویم و امیدوارم این اقدام گامی مهم در تحقق مصوبات مجمع سالیانه مرکز خدمات باشد./۱۳۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات