۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۶۴۳۷۹
با حضور طلاب مدرسه علمیه کوثر؛

طرح دیدار هفتگی با خانواده شهدای شهر فرخشهر برگزار می شود

مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر با بیان اینکه طرح دیدار هفتگی با خانواده شهدای شهر فرخشهر ویژه طلاب این مدرسه برنامه ریزی شده است، گفت: این طرح با هدف الگوگیری از سبک زندگی شهدا با حضور طلاب خواهر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر برگزار می شود.
طرح دیدار هفتگی با خانواده شهدای شهر فرخشهر

آمنه شاهرخی، مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اجرای برنامه های فرهنگی را مهمترین رسالت امروز حوزه های علمیه بیان کرد و گفت: اگر فرهنگ مردم دینی شود و جامعه به سمت سبک زندگی اسلامی سوق داده شود، همه مشکلات کشور حل خواهد شد.

شاهرخی، سبک زندگی شهدا را بهترین وسیله برای رسیدن به سبک زندگی اسلام دانست و افزود: انس با زندگی شهدا بهترین زمینه برای ترویج سبک زندگی اسلامی است که باید در جامعه خصوصا در بین طلاب فراگیر و نهادینه شود.

وی شهدا را بهترین الگو برای نسل جوان امروز معرفی کرد و گفت: دشمن به دنبال این است که بین نسل امروز با شهدا فاصله بیاندازد تا از این طریق فرهنگ شهادت و مقاومت به فراموشی سپرده شود؛ تفحص در سیره شهدا بهترین راهکار برای مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است.

مدیر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر با بیان اینکه در راستای آشنایی با سیره شهدا، طرح دیدار هفتگی با خانواده شهدای شهر فرخشهر ویژه طلاب این مدرسه برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: این طرح با هدف الگوگیری از سبک زندگی شهدا با حضور طلاب خواهر مدرسه علمیه کوثر فرخشهر برگزار می شود.

این مقام مسؤول، وصیت نامه شهدا را گنیجینه ای نورانی و سبک زندگی عملی به معنای واقعی دانست و ادامه داد: در قالب طرح دیدار هفتگی با خانواده شهدا ابتدا وصیت نامه آنها در اختیار طلاب گذاشته می شود، سپس در دیدار با اعضای خانواده شهید سبک زندگی آن شهید مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد، در پایان نیز زیارت عاشورا و فاتحه نثار روح شهید می شود.

وی در پایان با بیان اینکه در قالب این طرح برای هفته جاری دیدار با خانواده شهید بهزاد نوروزی برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: با تحقیقاتی که از سوی طلاب در مورد این شهید صورت گرفته، شهید نوروزی در سن 19 سالگی در عملیات بیت المقدس به فیض عظمای شهادت نائل آمد و در حالی که به شدت اهل قرآن و نهج البلاغه بود، خود را وقف خدمت به مردم در مناطق محروم می کرد./9457//۳۰۳/خ

ارسال نظرات