۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۵۶۴۳۵۹
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه همدان:

اقتصاد مقاومتی راه مقابله با آمریکا است

حجت الاسلام گنجعلی گفت: مساله توجه به اقتصاد درون زا در چارچوب اقتصاد مقاومتی مساله ای است که همه مسؤولان باید با توجه به اهمیت آن با همدلی و اتحاد در تحقق آن تلاش کنند.
حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان 

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به خروج آمریکا از برجام و اظهارات خصمانه ترامپ علیه ایران اظهار داشت: نقض عهد به وسیله آمریکا محدود به ترامپ نمی شود و در دوره قبل نیز این کار مرسوم بوده است.

وی با اشاره به این مساله که نفس برجام ارزشی ندارد و برجام برای رسیدن و دستیابی به اهدافی انجام شد، ابراز داشت: نکته اساسی آن است که برجام ابزاری برای رسیدن به منافعی برای هر دو طرف بوود و حال که منافعی بر آن مترتب نیست باقی ماندن در آن فایده ای ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: غرب به ویژه آمریکا برجام را ابزاری برای تغییر حاکمیت و براندازی نظام اسلامی می دانست و از این راه به دنبال منافع خود بود و تا حدی هم به نظام اسلامی ضربه وارد کرد.

حجت الاسلام گنجعلی تصریح کرد: امروز با خروج آمریکا از برجام نظام اقتصادی کشور دچار چالش هایی شده است و این مساله بود که مسؤولان آن را به برجام گره زده بودند و در اینجا دچار خطای راهبردی شدند.

وی ادامه داد: برجام نه تنها مشکلات کشور را برطرف نکرد و تحریم ها را از بین نبرد بلکه به وسیله برجام بخشی از دارایی های کشور از بین رفت و حرکت چرخ هسته ای متوقف و به زیرساخت های آن لطماتی وارد شد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تحریم ها زمانی می تواند بی اثر شود که ما نیز اقدامی متقابل انجام دهیم و در برابر زورگویی آمریکا در زمینه برجام از npt خارج شویم و منافع آنها را تضعیف کنیم.

وی افزود: از دیگر اموری که باید در مقابله با رفتار آمریکا انجام دهیم شروع دوباره غنی سازی اتمی در کشور است و در این زمینه باید از کسانی که بعد از برجام منزوی و کنار کذاشته شدند استفاده کرد.

حجت الاسلام گنجعلی گفت: مساله توجه به اقتصاد درون زا در چارچوب اقتصاد مقاومتی مساله ای است که همه مسؤولان باید با توجه به اهمیت آن با همدلی و اتحاد در تحقق آن تلاش کنند./979/ت303/ب1

ارسال نظرات