۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۶۴۳۳۰

خروش ملت ایران در پاسخ به خروج ‌آمریکا از برجام

مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در محکومیت بدعهدی و گستاخی های آمریکا و توطئه های این کشور علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راهپیمایی کردند.
راهپیمائی ضد استکباری مردم قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی امروز پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در  محکومیت بدعهدی و گستاخی های آمریکا و همچنین توطئه های این کشور علیه ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.

بر اساس این گزارش، مردم با حضور پرشور خود مشت محکمی به دهان مستکبران زدند و اقدامات مقامات استکباری به ویژه مقامات آمریکایی را محکوم کردند.

نمازگزاران جمعه با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر استکبار» ضمن محکومیت سخنان سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا خواستار مقابله جدی و عملی با اظهارات و اقدامات مقامات آمریکایی شدند.

راهپیمایان هوشیاری و بیداری مسؤولان کشور به ویژه دولتمردان را در شرایط فعلی ضروری دانستند و تأکید کردند که مسؤولان کشور باید با اتحاد کامل و برنامه ریزی دقیق و اقدامی انقلابی پاسخ یاوه گویی های دشمنان انقلاب به ویژه آمریکایی را بدهند.

همچنین حاضران در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی با تجدید بیعت با حضرت امام و رهبر معظم انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی تأکید کردند که تا آخرین نفس پای انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی در برابر دشمنان و مستکبران ایستادگی می کنند.

راهپیمایان با محکوم کردن توطئه ها و نقشه های مستکبران برای ایجاد اختلاف در بین کشورهای اسلامی و مسلمانان و ضربه زدن به آن ها، اتحاد بیش از پیش امت اسلامی و هوشیاری مسلمانان در برابر توطئه های استکبار جهانی را ضروری دانستند.

همچنین شرکت کنندگان با تأکید بر این که مسؤولان باید فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند، تصریح کردند که مسؤولان نباید با ساده اندیشی فریب اروپایی ها را بخورند چرا که  اروپایی ها نیز همانند آمریکایی ها بدعهد هستند./1323/

ارسال نظرات