۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۵۶۴۳۱۴
امام جمعه موقت بوشهر:

نمی توان به مستکبران اعتماد کرد

امام جمعه موقت بوشهرگفت: اگر تا به امروز عده ای احساس می کردند جهان غرب ادعای تمدن دارد و به دنبال دفاع از حقوق بشر است و صدای منادی حق است این حرکت نشان داد که اصلا نمی توان به جهان استکبار اعتماد کرد.

حجت الاسلام حسین دشتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام حسین دشتی امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: رئیس جمهور آمریکا به طور سخیفانه و یک طرفه پیمان نامه جهان را نقض کرد که این عمل پیام هایی را در بر دارد.

امام جمعه موقت بوشهر در بیان پیام های این اتفاق اظهار داشت: اگر تا به امروز عده ای احساس می کردند جهان غرب ادعای تمدن را دارد و به دنبال دفاع از حقوق بشر است و صدای منادی حق است این حرکت نشان داد که اصلا نمی توان به جهان استکبار اعتماد کرد.

وی افزود: آن چیزی که ما متوجه شدیم این است که اگر از جهان استکبار اخلاق را می طلبی، در سیاست منتظر آن نباشیم چراکه آنها تنها به دنبال منافع خود هستند؛ معیار آمریکا جیب و منفعت خود است و حاضرند همه چیز خود را فدا کنند.

حجت الاسلام دشتی دومین پیام خروج آمریکا از برجام را بی اعتمادی به آمریکا عنوان کرد و ابراز داشت: مسؤولان با صداقت خود احساس می کردند که باید با جامعه جهانی سخن بگویند، ما مخالف ارتباط با جامعه جهانی نیستیم و باید ارتباط بگیریم اما در این دیپلماسی بایستی مواظب طرف مقابل بود و به لبخند سیاسی آنها اعتماد نکرد.

امام جمعه موقت بوشهر بیان داشت: بهترین سود ما از برجام این بود کسانی که احساس می کردند غرب مدعی تمدن است امروز باید این بی اعتمادی به آنها ثابت شده باشد؛ توافق برد برد با غرب یک خیال خام است برای همین است که رهبر معظم انقلاب تاکید بر تضمین کافی دارند./833/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات