۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۶۴۳۰۸
با برگزاری راهپیمایی گسترده؛

مردم بوشهر فریاد «مرگ بر آمریکا» سر دادند

همزمان با سراسر کشور مردم استان بوشهر پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز ضد آمریکایی خشم و نفرت خود را از بدعهدی های آمریکا در خروج یک جانبه از برجام نشان دادند.
راهپیمایی بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر همزمان با سراسر کشور مردم استان بوشهر پس از اقامه نماز جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز ضد آمریکایی خشم و نفرت خود را از بدعهدی های آمریکا در خروج یک جانبه از برجام نشان دادند.

در شهر بوشهر راهپیمایان مسیر مصلی امام خمینی(ره) این شهر تا میدان قدس را با فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» پیمودند تا در راهپیمایی ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی ندای استکبارستیزی سر دهند.

در این راهپیمایی که با حضور اقشار مختلف مردم همچون، دانشجویان، طلاب، بسیجیان و بسیاری از مسؤولان استان برگزار شد عده ای از مردم با در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته هایی با مضمون «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از جنایات گسترده آمریکا بر علیه بشریت در سراسر نقاط جهان ابراز داشتند.

مردم با حضور گسترده در این راهپیمایی ضد آمریکایی بار دیگر مشت محکمی به یاوه گویی های سران آمریکایی  زدند و بار دیگر بیعت خود با این نظام و انقلاب و ولایت اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه ضد آمریکایی قرائت شد./833/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات