۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۵۶۴۳۰۲
امام جمعه کرمان:

دشمنی آمریکا با ایران اسلامی هیچگاه پایان نخواهد یافت

امام جمعه کرمان گفت: دشمنی آمریکای گرگ صفت هیچگاه با ملت ایران تمام نمی شود بنابراین داشتن اتحاد و انسجام سپر پولادین در برابر دسیسه این دشمن جنایتکار است.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر با اشاره به سخن حضرت علی(ع)، افزود: انسان با رعایت تقوا در روزهای سخت در پیشگاه خدا سربلند و سرافراز باشد.

وی با اشاره به آثارهای گناه در زندگی انسان تاثیر می گذارد، تصریح کرد: گناهان حسنات و اعمال خوب انسان را نابود می کند.

امام جمعه کرمان با استناد به آیات قرآن، اظهار کرد: انسان باید مراقب باشد تا اعمال خوبش محو نشود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به حرکت کردن انسان هایی که تقوا را سر لوحه کار خود قرار می دهند، تاکید کرد: انسانهایی که با ریا کاری در جامعه اسلامی حرکت می کنند هیچگاه به دنبال رضایت پروردگار نیستند. 

وی با اشاره به انسانهایی که برای جلب توجه افراد جامعه تلاش می کنند، ایراد کرد: کارهای متکبرانه در پیشگاه خداوند جایگاهی ندارد.

امام جمعه کرمان با بیان این که حفاظت کردن انسان از اعمال نیکویش مهمتر است، اظهار کرد: انسان مسلمان باید عمل مخفیانه و خالصانه انجام دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به شروع ماه مهمانی خدا، اظهار کرد: بهار ماه رمضان بزرگترین دانشگاه تربیت اسلامی است. 

امام جمعه کرمان بیان این که دقت داشتن انسان در رفتارهایش سبب رضایت خدا می شود، افزود: پیام ماه مبارک رمضان ترویج رفتارهای خداپسندانه است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به قرار داشتن مسؤولان کشور در آزمونی مهم، اظهار کرد: خوی استکباری حاکمان کاخ سفید در تاریخ همیشه ماندگار بوده است.

امام جمعه کرمان با تأکید بر این که حاکم بودن و دشمنی آمریکای جنایتکار بخشی از کارنامه سیاه آنها است، تصریح کرد: اعتماد به آمریکایی ها اشتباه محض است.

وی دفاع از حقوق ملت شریف ایران اسلامی را وظیفه ملی برای همه مسؤولان دانست و در پایان گفت: دشمنی آمریکای گرگ صفت هیچگاه با ملت ایران تمام نمی شود داشتن اتحاد و انسجام سپر پولادین در برابر دسیسه این دشمن جنایتکار است./۹۷۰۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات