۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴
کد خبر: ۵۶۴۱۵۶

ترکیب هیأت رییسه سومین دوره مجمع عمومی جامعه مدرسین مشخص شد

اعضای هیأت رییسه سومین دوره مجمع عمومی جامعه مدرسین برای مدت دو سال انتخاب شدند.
مجمع عمومی جامعه مدرسین

به گزارش خبرگزاری رسا، اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گردهم آمدند و با شرکت در انتخابات، اعضای هیئت رئیسه سومین دوره مجمع عمومی جامعه مدرسین را انتخاب کردند.

در ابتدای این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال به عنوان رییس کنونی این مجمع ضمن عرض مقدم به تشریح جایگاه مجمع عمومی پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین بنیادی به عنوان مسؤول دبیرخانه مجمع ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته، روند فعالیت های دوره های قبلی را با نام گذاری دوره تاسیس و دوره ترویج تشریح کرد و ابراز داشت: دوره پیش رو می توان دوره استقرار در نظر گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با اشاره به استفاده از حداقل امکانات و نیروی انسانی افزود: کارهای خوب زیادی در دو دوره قبلی صورت گرفته که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

در ادامه این جلسه اساتیدی که داوطلب تصدی و سکانداری جایگاه هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین شدند به ترتیب به ایراد سخن و معرفی برنامه های مدیریتی خود پرداختند.

در پایان اعضای مجمع عمومی که در جلسه حضور داشتند پس از استماع سخنان داوطلبان در انتخابات هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین مشارکت کردند.

بنابراین بر اساس شمارش آرای مأخوذه که در حضور اساتید و در حین جلسه صورت گرفت، حجح اسلام والمسلمین آقایان ذیل الذکر از بین داوطلبان با کسب حداکثر آراء بعنوان هیئت رئیسه سومین دوره مجمع عمومی جامعه مدرسین برای مدت دو سال انتخاب شدند.

1-احمد فرخ فال، رئیس
2-حسین بنیادی، نائب رئیس اول
3-علی رحمانی سبزواری، نائب رئیس دوم
4-مهدی سلیمانی اردهالی، منشی اول
5-عبدالمجید مقامی، منشی دوم

6-سیدمحمدرضا علم الهدی عضو هیات رییسه

7-ولی الله لونی، عضو هیات رئیسه
8-علی محبی اشنی، عضو هیات رئیسه

۹ـ سید محمد میر احمدی، امین مالی

/۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات