۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۵۶۴۱۱۲
امام جمعه موقت اهواز:

وحدت و انسجام سیاسیون بهترین پاسخ به ترامپ است

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه باید از ترامپ به خاطر خروج از برجام تقدیر شود، گفت: اکنون مهمترین رسالت سیاسیون؛ وحدت و انسجام و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خروج ترامپ از توافق برجام را قابل پیش بینی ارزیابی کرد و افزود: این اقدام رسمیت دادن به رفتاری بود که در مدت ریاست جمهوری داشت هر چند که آمریکایی ها در مقطع بسیار کوتاهی اجازه فروش هواپیما دادند اما پس از آن نیز زیر قول شان زدند.

امام جمعه موقت اهواز ابراز داشت: هیچ روزنه ای در برجام از سوی آمریکا گشوده نشد هر چند که از سوی برخی کشورهای اروپایی گشایش هایی صورت گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با بیان اینکه باید از ترامپ بخاطر خروج از برجام تقدیر شود، تصریح کرد: در قبال چنین اقدامی در داخل نیازمند یک انسجام، همدلی و یکپارچگی سیاسی هستیم و اختلاف و تفرقه  و صف آرایی نیروهای داخلی در برابر یکدیگر اتلاف انرژی و همراهی با آمریکا است.

وی ادامه داد: اکنون مهمترین رسالت سیاسیون؛ وحدت و انسجام و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه اروپا دنباله رو آمریکا است، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که نه تنها اروپا بلکه بخش مهمی از آسیا، آمریکا برای دوستی با ایران را رها نمی کنند و یا به رویارویی با آن نمی پردازند؛ حتی اگر ایران بازار مصرف خوبی برای کالاهایشان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده با بیان اینکه به آلمان، انگلستان و فرانسه نیز نباید اعتماد کرد، گفت: دور از ذهن است که اروپایی ها خواهان جدایی از آمریکا و پیوستن به ایران و برقراری روابط اقتصادی باشند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب عنوان کردند که با گرفتن یک پیمان محکم از اروپایی ها می توان مذاکرات را انجام داد و امیداوریم چنین رهنمودی مورد پذیرش اهل سیاست و دولتمردان باشد./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات