۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۶۴۰۸۶
مدیر حوزه‌ علمیه خراسان‌جنوبی:

معطل آمریکا و اروپا ماندن بزرگ‌ترین خطا است

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان‌جنوبی گفت: انجام این مذاکرات عاقلانه نبود اما برخی فکر کردند با مذاکره مشکلات کشور حل می‌شود؛ ما نمی‌توانیم دوباره به آن‌ها اعتماد کنیم و این اعتماد یک اشتباه بزرگی است.
نصیرایی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در حاشیه تجمع اعتراضی طلاب و روحانیان حوزه علمیه نسبت به نقض عهد آمریکا و مراسم آتش زدن نمادین برجام، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آمریکایی‌ها نشان دادند که به هیچگونه تعهدی پایبند نیستند و آن‌ها حتی به تعهدی که خودشان امضا کردند نیز پایبند نبودند.

وی گفت: این بدعهدی آمریکا یک تجریه جدیدی شد برای نسل جوان که انقلاب و قبل از انقلاب را ندیدند و امروز در مقابل چشم تمام جوانان ثابت شد که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان‌جنوبی افزود: برخی گمان می‌کردند شاید با مذاکره و تعامل کاری انجام دهند و به اهداف خود برسند اما آمریکا نسبت به تعهدات خود بدعهدی کرد.

حجت الاسلام نصیرایی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز از روزهای اول مذاکره بارها تذکر دادند که به برجام خوشبین نیستم اما متاسفانه کسی به حرف‌ها گوش فرا نداده است.

وی ادامه داد: انجام این مذاکرات عاقلانه نبود اما برخی فکر کردند با مذاکره مشکلات کشور حل می‌شود؛ ما نمی‌توانیم دوباره به آن‌ها اعتماد کنیم و این اعتماد یک اشتباه بزرگی است.

مدیر حوزه علمیه خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها هم مانند آمریکایی‌ها هستند و پایبندی اروپا نیز به تعهدات خود مانند آمریکا دوام نداشته است.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: به طور قطع تنها راه حل مشکلات کشور، توجه به درون و ظرفیت‌های داخلی و پتانسیل عظیم جوانان کشور است؛ معطل آمریکا و اروپاییان ماندن، بزرگترین خطا است./۸۸۰/د103/ب1

ارسال نظرات