۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۵۶۴۰۳۲
پیش از ظهر امروز؛

۳۰۰ خادم قرآنی برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در بوشهر تجلیل شدند

در مراسم تجلیل از خادمان و دست اندرکاران برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در سالن ۲۲ بهمن سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از ۳۰۰ نفر از خادمان قرآن با اهدای لوح تقدیر و تابلو فرش تقدیر به عمل آمد.
نوای ملکوت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از خادمان و دست اندرکاران برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

سید حسین ناظر در این مراسم گفت: یکی از مهمترین رویش های سراسر کشور برنامه های قرآنی است که عامل وحدت و اتحاد و انسجام یک جامعه به شمار می رود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: وقتی 300 نفر از دستگاه های مختلف گرد هم می آیند تا مراسمی به این عظمت را برگزار کنند و از آن مهمتر افرادی بسیاری در آن حضور پیدا می کنند آثار و برکات قران بیش از پیش جلوه گر می شود.

وی قرآن را لطف خداوند به بشر عنوان کرد و ابراز داشت: در صدا وسیمای مرکز بوشهر این خادمی قرآن را با افتخار پذیرفتیم که سهمی در انعکاس این رویداد مهم فرهنگی داشته باشیم و امسال هم همچون سال های گذشته به طور زنده از صدا و سیمای مرکز بوشهر و رادیونما پخش می شود.

سردار علی رزمجو نیز در این مراسم اظهار داشت: قرآن کریم از هنگام نزول تا حال و آینده سرچشمه پیدایش و سرمایه پرورش بزرگترین و پاکترین روح انسان ها، بلندترین همت ها، استوارترنی اراده ها، عمیق ترین، افکار، عالی ترین معارف و دل انگیزترین هنرها در عرصه های گسترده و حوزه های گوناگون حیات فکری، فرهنگی، علمی، اجتماعی، ادبی و هنری مسلمانان جهان در است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: این کتاب الهی الهام بخش و زمینه ساز تجلی زیابترین و پاکترنن آفرینش های بشری است که طی قرن های گذشته نسل به نسل انتقال پیدا کرده است؛ از بدو پیروی انقلاب اسلامی تا کنون مساجد و حسینه های این کشور به ویژه استان بوشهر که عرق و بافت مذهبی و سنتی آیات قران دارد، در حسینیه های مختلف تجلی گاه و نمایشگاه مفاهیم قرآنی شده است.

وی بیان داشت: اگر به تمامی کتب آسمانی هم نگاهی کنیم به یقین هیچ کدام از کتاب های آسمانی از این حیث شایسته مقابله با قرآن کریم نیست.

گفتنی است در این مراسم از تعداد 300 نفر از خادمین قرآن با اهدای لوح تقدیر و تابلو فرش تقدیر به عمل آمد./833/د103/ب1

ارسال نظرات