۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۵۶۳۹۵۹
آیت‌الله ری شهری:

رسانه‌ها نباید به اختلاف سلیقه‌های سیاسی دامن بزنند

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نباید به اختلاف سلیقه‌های سیاسی دامن بزنند، گفت: دشنام دادن به دشمنان داخلی و کسانی که اختلاف سلیقه سیاسی دارند از القائات شیطان است.
ری شهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمد محمدی ری شهری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسین(ع)، امروز در آغاز جلسه درس خارج که در حوزه علمیه همین آستان برگزار شد، گفت: دشنام دادن به دشمنان داخلی و کسانی که اختلاف سلیقه سیاسی دارند از القائات شیطان است.

وی افزود: امیرمومنان علی(ع) خطاب به جمعی از اصحاب که مشغول دشنام دادن به اهل شام که ادعای مسلمانی داشتند ولی با امام می‌جنگیدند فرمودند: به آنان دشنام ندهید.

آیت‌الله ری شهری ادامه داد: حضرت فرمودند: به جای دشنام اگر خلافی از آنان مشاهده می‌کنید آن را بیان کنید که این سخن صحیح‌تر، موثرتر و حجتی رساتر خواهد بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه انسان به جای ناسزاگویی باید در حق دیگران دعا کند، ابراز کرد: حضرت به اصحاب توصیه می‌کنند تا برای هدایت آنان دعا کنند تا دشمنی‌ها و اختلافات تمام شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: جامعه کنونی ما با شرایط اجتماعی که حضرت در آن دوران داشتند بسیار تفاوت دارد امروز ما نه جنگی داریم و نه در آن حد دچار اختلاف هستیم اما ببینید سایت‌ها و روزنامه‌ها چه‌ها می‌کنند./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات