۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۶۳۹۲۹
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی قزوین:

سکوت در برابر دشمن سبب ایجاد روحیه ناامیدی در مردم می شود

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی قزوین گفت: مسؤولان باید در مقابل دشمن موضع تهاجمی بگیرند زیرا سکوت در برابر دشمن سبب تقویت روحیه ناامیدی در مردم خواهد شد.
حجت الاسلام علی نعمت الهی

حجت الاسلام علی نعمت‌اللهی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری مردم و مسؤولان در خصوص نفوذ دشمن در جهت تاثیرگزاری بر محاسبات مسؤولان و باورهای مردم گفت: ما در طول تاریخ همواره شاهد تهاجم و نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بوده‌ایم و دشمن با ترویج و تقویت ناامیدی از نظام در اذهان مردم نفوذ خود را آغاز کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات مسؤولان در خصوص بستن نفوذگاه دشمن افزود: نخستین گام مسؤولان در خصوص ممانعت از نفوذ دشمن در جامعه تقویت روحیه امید و اعتماد در مردم است مسؤولان باید در مقابل دشمن موضع تهاجمی بگیرند زیرا سکوت در برابر دشمن موجب تقویت روحیه ناامیدی در مردم خواهد شد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با بیان اینکه دشمن همیشه از پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در هراس بوده است خاطرنشان کرد: مسؤولان باید برنامه‌ها و حرکت‌های راهبردی دوران انقلاب را برای مردم به شیوه‌های گوناگون بازگو کنند تا مردم فعالیت‌های نظام را فراموش نکنند و تحت نفوذ دشمن قرار نگیرند چون، دشمن همواره از پیشرفت نظام و جامعه در هراس و وحشت است.

وی در ادامه برخورد قاطع با نفوذ دشمن را از مهم‌ترین عملکرد مسؤولان نظام دانست و افزود: مسؤولان باید در درجه نخست سلامت فکری خود را حفظ کرده و با خیانت‌ها و کج‌دستی‌ها برخورد قاطع داشته باشند چون اگر در چنین صحنه‌هایی سکوت شود و مواضع انقلابی رهبری جدی گرفته نشود روزبه‌روز شاهد نفوذ شدیدتر دشمن خواهیم بود.

حجت الاسلام نعمت‌اللهی با بیان اینکه وجود گرایش‌های جناحی در وزارت اطلاعات به ضرر انقلاب و نظام خواهد بود ابراز کرد: اگر گرایش‌های جناحی سیاسی در وزارت اطلاعات که چشم‌ انقلاب است وجود داشته باشد دایره تصمیم‌گیری برای نظام و جامعه تنگ‌تر خواهد شد تشکیلات وزارت اطلاعات با هر جناح و تفکری که باشد باید انقلابی عمل کند.

وی در ادامه اضافه کرد: وجود تفکرات جناحی در وزارت اطلاعات موجب جناح‌گرایی و دشمن‌تراشی می‌شود از این رو حرکات وسیع و کلان وزارت اطلاعات در برخی موارد مهم باید دقیق و از میان دوستداران انقلاب باشد تا مانع نفوذ دشمن شود.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه روحیه تجمل‌گرایی همراه همیشگی بشر بوده است تصریح کرد: بیشتر مردم به تجملات علاقه مند بوده و برخی از آنها به لحاظ اقتصادی در وضعیت خوبی به سر می‌برند اما همیشه معترض هستند اگر فرهنگ عموم جامعه به سوی تجمل‌گرایی باشد حرکت مردم هم به آن سو خواهد بود از این رو تنها قدرت ایمان و تقوا می‌تواند موجبات بی‌توجهی به تجملات را فراهم سازد.

وی در پایان گفت: یکی از کارهایی که برای جلوگیری از اشرافیگری و تجمل می‌توان انجام داد این است که سیستم‌های اداری و مالی محکم و توانمند شوند و در مواقع ضروری اعلام خطر کنند از آنجایی که رهبر معظم انقلاب به پرهیز از تجمل‌گرایی تاکید دارند باید اینگونه عمل شود از این‌رو باید به پست‌های حساس توجه شده و اجازه ایجاد فسادهای شبکه‌ای داده نشود./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات