۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۵۶۳۸۱۳
در سامانه کوثر بلاگ صورت می گیرد؛

برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع حمایت از کالای ایرانی

سامانه کوثر بلاگ اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع «حمایت از کالای ایرانی» در سه قالب متن، عکس و کلیپ کرده است.
مسابقه وبلاگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به نامگذاری سال 1397 از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» و رسالت حوزه های علمیه و طلاب در زمینه تحقق فرمایشات رهبری، مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان با همکاری مرکز فناوری اطلاعات اقدام به برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع شعار سال کرده است.

نقش طلاب و حوزه های علمیه در حمایت از کالای ایرانی، نقش بانوان در جهت حمایت از کالای ایرانی، ایده های خلاق در زمینه تشویق، تبلیغ و ترویج به خرید کالاهای ایرانی، ثمرات و دستاوردهای حمایت از کالای ایرانی، مصادیق حمایت از کالای ایرانی، تجربه های موفق و خوشایند در استفاده از کالاهای ایرانی، سیره و نظرات علما و بزرگان در خصوص حمایت از کالای ایرانی و آموزه های قرآن و احادیث در راستای حمایت از تولید ملی از محورهای این مسابقه وبلاگی می باشند.
متن، عکس و کلیپ سه قالب شرکت در این مسابقه وبلاگی است و شرکت کنندگان در هنگام درج پست، باید از کلیدواژه "کالای ایرانی" استفاده نمایند.

مهلت شرکت در این مسابقه پایان تیرماه است و در پایان نیز از برگزیدگان با اهدای جوایزی تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است، علاقه مندان جهت ساخت وبلاگ و شرکت در این مسابقه به سرویس کوثر بلاگ به نشانی http://www.kowsarblog.ir مراجعه نمایند./872/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات