۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۶۳۵۸۰
مدیر مرکز فقهی مدیریت اسلامی:

دشمن با راهبرد نفوذ در صدد از بین بردن انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین قوامی گفت: امروزه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خوبی می‌دانند که با جنگ نظامی نخواهند توانست در برابر پیشرفت‌های نظام اسلامی ایران ایستادگی کنند، از این رو تلاش می‌کنند تا با نفوذ در مشاغل حساس و مهم در بدنه نظام، به کشور حمله کنند.
قوامی

حجت الاسلام والمسلمین سیدصممام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که نفوذ از صفات شیطان است، بیان داشت: قرآن کریم میفرماید که شیاطین میخواهند به ملاء اعلی نفوذ کنند ولی ملائکه آنها را با شهاب میزنند تا استراق سمع نکنند.

وی اظهار داشت: شیطان با نفوذ خود در جوامع مختلف در صدد آلوده کردن انسانها است و نمیگذارد حکومت و نظام ولی خدا در جهان شکل گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با بیان این که نفوذ دشمن منجر به شهادت رجایی، باهنر و بهشتی شد، ابراز داشت: دشمن اگر احساس کند با تهدید و ترعیب به اهداف شوم خود نمیرسد، تلاش میکند تا از درون نظام را به نابودی بکشاند.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان جمهوری اسلامی ایران به خوبی میدانند که با جنگ نظامی نخواهند توانست در برابر پیشرفتهای نظام اسلامی ایران ایستادگی کنند، از این رو تلاش میکنند تا با نفوذ در مشاغل حساس و مهم در بدنه نظام، به کشور حمله کنند.

امام جمعه پردیسان با بیان این که سازمانها و نهادهای نظارتی باید بیش از پیش مراقب عملکرد مسؤولان باشند، عنوان کرد: امروزه عالیترین سلاح دشمن نفوذ است و راه مقابله با نفوذ دشمنان نیز آن است که انسانهای با تقوا را در بدنه نظام افزایش دهیم و هر شخصی را به سادگی در هر پستی قرار ندهیم.

وی گفت: امیر مؤمنان علی(ع) در نامه خود بر مالک اشتر تأکید فرمودند که مسؤولان نباید دچار استنامه، خواب و غفلت شوند.

مدیر مرکز فقهی مدیریت اسلامی افزود: گزینشهای ضعیف، نظام را از درون مورد ضربه قرار میدهد، از این رو مسؤولان عالی نباید نسبت به نصب و عزل مدیران تساهل داشته باشند.  

وی لازمه مقابله در برابر نفوذ دشمنان را خروج از حالت دفاعی و انفعالی به حالت تهاجمی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با حمایت از سوریه و عراق و مبارزه با تروریسم میتواند منافع دشمنان را به خطر بیندازد و از این طریق موجب عقبنشینی آنها شود./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات