۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۶۳۵۷۹
نایب رییس کمیسیون عمران:

مسؤولان در برابر هجوم دشمنان انفعالی عمل نکنند

قلی‌زاده با بیان این که دشمنان جمهوری اسلامی ایران اقتصاد و معیشت مردم را هدف گرفته‌اند، گفت: مسؤولان کشور در برابر هجوم دشمنان نباید انفعالی عمل کنند، بلکه باید ابتکار عمل را به دست گرفته و به دشمن مجالی برای حمله ندهند.
قلی الله قلی زاده

قلیالله قلیزاده، نایب رییس کمیسیون عمران، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این که نفوذ دشمن در مشاغل مهم و حساس مسألهای بسیار مهم و خطرناک است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بر اساس شرایط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران و جهان، تذکراتی به مسؤولان نظام میفرمایند که عمل به آن مسائل از ضروریات است.

قلی‌زاده ابراز داشت: پیش از هر اقدامی لازم است اتحاد، همدلی و انسجام میان مردم و مسؤولان حفظ شود، چرا که دفاع در برابر تهاجمهای دشمنان بدون اتحاد امکانپذیر نخواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت بالای دشمن شناسی، تصریح کرد: مسؤولان کشور باید دشمنان جمهوری اسلامی ایران را به خوبی بشناسد، از برنامههای دشمن آگاهی داشته باشند و بدانند که دشمن چه اهدافی را در نظام اسلامی ایران نشانه رفته است.

نماینده  مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم شناخت دشمن موجب میشود از اهداف دشمن غافل باشیم و نتوانیم شیوه مناسبی برای دفاع در برابر حملات دشمنان برنامهریزی کنیم.

وی با بیان این که دشمنان جمهوری اسلامی ایران اقتصاد و معیشت مردم را هدف گرفتهاند، عنوان کرد: مسؤولان کشور در برابر هجوم دشمنان نباید انفعالی عمل کنند، بلکه باید ابتکار عمل را به دست گرفته و به دشمن مجالی برای حمله ندهند.

نایب رییس اول کمیسیون عمران گفت: مسؤولان و مدیران کشور پیش از اجرای تحریمهای اقتصادی توسط نظام سلطه، میبایست پایههای اقتصادی کشور را با اجرای اقتصاد مقاومتی استحکام میبخشیدند.

وی با بیان این که حمایت از کالای ایرانی نوعی عملکرد تهاجمی در برابر نفوذ دشمنان به شمار میآید، اظهار داشت: درصورتی که تولیدکنندگان داخلی کالایی ارزان و باکیفیت وارد بازار بکنند و هموطنان نیز از این کالا حمایت بکنند، از یک سو حملات اقتصادی دشمنان را بیاثر کرده و از سوی دیگر نفوذگاههای دشمنان را خواهد بست./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات