۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۶۳۵۲۹
امام جمعه بهبهان:

نفوذ تفکر و فرهنگ غربی، روحیه مقاومت را در جامعه از بین می برد

امام جمعه بهبهان گفت: نفوذ تفکر و فرهنگ غربی، روحیه استقامت و ایستادگی را در جامعه خواهد زدود؛ از این رو دستگاه ها و ارگان های مختلف در برابر نفوذ مراقب باشند.
امام جمعه بهبهان

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه نفوذ فردی در مسائل امنیتی و اطلاعاتی هر کشوری به وفور پیش می آید، اظهار داشت: نفوذ خطرناک تر آن است که تفکر دشمن به واسطه های متعدد بر دستگاه و ارگانی حاکم شود که در بحث کالای ایرانی شاهد نفوذ چنین تفکری از طریق تبلیغات و عناصر نفوذی هستیم.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه نفوذ افکار موافق دشمنان آرام آرام در جامعه روی می دهد، افزود: در بحث حجاب و عفاف شاهد بیان نکته هایی به صورت تدریجی درباره عدم سختگیری، ضرورت نشاط و آزادی برای جامعه از سوی برخی روشنفکرنماها و افراد موجه هستیم و این گونه دیدگاه ها به واقع نفوذ فکری مخالفان را نشان می دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان خاطرنشان کرد: دشمن با انواع روش ها در پی حاکم ساختن تفکرش است و در مقابل آموزه های قرآنی، جامعه اسلامی را به هوشیاری کامل و عدم غفلت فرا می خواند؛ دشمنی که نباید از آن در دانشگاه ها و حتی حوزه های علمیه غفلت کرد.

حجت الاسلام ناصری ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است اما دیگران حرف هایی از قبیل اینکه لازم نیست مردم را به زور وارد بهشت کرد، بیان کنند حال آنکه چنین سخنانی لیبرالی است.

وی افزود: نفوذ تفکر و فرهنگ غربی، روحیه استقامت و ایستادگی را در جامعه خواهد زدود؛ از این رو دستگاه ها و ارگان های مختلف در برابر نفوذ مراقب باشند.

امام جمعه بهبهان ارتباط بیشتر مسؤولان با رهبری را خواستار شد و گفت: تفکر، روشن بینی و بصیرت رهبری مثال زدنی است و هر مدیری برای سالم بودن خود را با تفکرات رهبری تطابق دهد تا تفکرش از نفوذ مصون باشد و به راهنمایی زیردستان برای دوری از الغائات دشمنان بپردازد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات