۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۶۳۴۹۵
آیت الله طه محمدی تاکید کرد؛

لزوم استفاده صحیح از استعداد جوانان

امام جمعه همدان گفت: امروز بزرگترین و مهم ترین مراکز دنیا از ناسا تا بهترین بیمارستان های خارج از کشور از سوی ایرانیان اداره می شود و این مهر تاییدی بر این استعداد بالا است.
دیدار مدیران کتابخانه های استان همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیران کتابخانه های استان همدان با آیت الله طه محمدی دیدار مدیران کتابخانه های استان همدان با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در دیدار مدیران کتابخانه های استان همدان ضمن تاکید بر استفاده صحیح از منابع موجود گفت: استفاده بی رویه یکی از مشکلاتی است که امروز با آن مواجه هستیم و باید از طرق مختلف فرهنگ قناعت کردن را در ایران گسترش دهیم.

وی ادامه داد: دلیل آنکه آمار جرم و جنایت در ایران 70 میلیونی چندین برابر هند یک میلیاردی است وجود استعدادهای درخشانی است که متاسفانه در راه درست از آن استفاده نمی شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: عدم استفاده صحیح از این استعداد، نتیجه اش چیزی جز آمار بالای خلاف در ایران نخواهد بود و این تلاش جهادی مسؤولان را طلب می کند.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: امروز بزرگترین و مهم ترین مراکز دنیا از ناسا تا بهترین بیمارستان های خارج از کشور از سوی ایرانیان اداره می شود و این مهر تاییدی بر این استعداد بالا است.

وی کنترل این استعداد را کاری سخت دانست و گفت: اگر بتوانیم استعداد ایرانیان را در راه درست به کار ببریم هیچ گاه مشکلی وجود ندارد که حل کردن آن سخت باشد.

امام جمعه همدان با اشاره به تلاش مدیران کتابخانه های استان همدان، ابراز کرد: موفقیت هایی که برای کشور و استان به دست می آید نشان از استفاده درست و صحیح از استعداد مردم ایران و استان همدان است./979/پ204/ب1

ارسال نظرات