۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۵۶۳۴۶۵
آیت الله دری نجف آبادی مطرح کرد؛

اتکا به توان داخلی راه مقابله با بدعهدی و توطئه های دشمن

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، اتکا به توان داخلی کشور را راه مقابله با بدعهدی و توطئه های دشمن دانست و گفت: دشمنان هرگز چیزی جز شر و آفت برای کشور به همراه ندارند و باید با تقویت توان داخلی نقشه های شوم آنها را نقش بر آب کرد.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد، اتکا به توان داخلی کشور راه مقابله با بدعهدی و توطئه های دشمن دانست و بیان کرد: دشمنان هرگز چیزی جز شر و آفت برای کشور به همراه ندارند و باید با تقویت توتن داخلی کشور نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کرد.

آمریکا با زورگویی نمی تواند پیمان بین المللی را زیر پا بگذارد

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه آمریکا با زورگویی نمی تواند پیمان بین المللی را زیر پا بگذارد، گفت: خروج آمریکا از این پیمان، برای همیشه چهره سیاه این کشور را به جهانیان و مردم ایران نمایان می کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه جهانیان از ابتدا تا به امروز شاهد شکل گیری و روند برجام و تعهدات آن بوده اند، اظهار داشت: آمریکایی ها در طول دو سال گذشته اقدامی در راستای برجام انجام نداده اند و آمریکا باید بداند ایران تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد دیگران برایش تصمیم‌گیری کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از این کشور خیری ندیده است، ابراز داشت: آمریکا تا به امروز عهدشکنی های بسیاری انجام داده است و در حقیقت این بی اخلاقی ها و پیمان شکنی ها برای ایران اسلامی دور از ذهن نیست.

قدس شریف متعلق به اسلام است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به برنامه های آمریکا در رابطه با قدس شریف، گفت: قدس شریف متعلق به اسلام است تا قیام قیامت و سیاست‌های ترامپ در سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف محکوم‌ به شکست است.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه و مسلمانان به سادگی از کنار آن عبور نمی کنند، خاطر نشان کرد کرد: قدس شریف پایگاه اولیه اسلام و قبله نخست مسلمانان است.

امام جمعه اراک اضافه کرد: آل سعود و وهابیت با امام زمان و جمهوری اسلامی مخالف هستند و در عراق و سوریه هم‌دست به جنایت زده‌اند.

افتتاح دبیرستان پسرانه المهدی(عج) در مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا(ص) اراک

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با اشاره به افتتاح دبیرستان پسرانه المهدی(عج) در مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا(ص) اراک، گفت: در ایام ولادت امام زمان(عج) دبیرستان پسرانه المهدی در خاتم‌الانبیا با فضای یک هزار و 540 متر مربع افتتاح شده است.

شایان ذکر است تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی (عج)، گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری و تبریک هفته معلم از دیگر عناوین سخنان آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک بود./842/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات