۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۶۳۴۵۷
امام جمعه موقت قزوین:

برجام هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشته است

امام جمعه موقت قزوین گفت: تمام پیامدهای برجام برای ملت ایران منفی و غیرقابل قبول و تمام تصمیم‌گیری‌ها و مقابله‌های وزیر امور خارجه ایران نسبت به مساله برجام بسیار ارزشمند و روشنگرانه بود.
حجت الاسلام علی قابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و نظم در امور با اشاره به هوشیاری ملت ایران در خصوص نفوذ فکری و فرهنگی دشمنان گفت: امروز ملت ایران باید هوشیار و بیدار بوده و بداند که حضورش در صحنه‌های مختلف اعتقادی و فرهنگی موجب وحشت و ضعف دشمن شده و نقشه‌هایش را با شکست مواجه خواهد کرد.

وی با اشاره به موضع‌گیری وزیر امور خارجه ایران در خصوص برجام افزود: تمام پیامدهای برجام برای ملت ایران منفی و غیرقابل قبول و تمام تصمیم‌گیری‌ها و مقابله‌های وزیر امور خارجه ایران نسبت به مساله برجام بسیار ارزشمند و روشنگرانه بود.

حجت الاسلام قابل با بیان اینکه ملت ایران در چهل ساله گذشته همواره در تمام عرصه‌ها و میادین سربلند و پیروز بوده است اظهار کرد: دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که ملت ایران با تمام مشکلات و گرفتاری‌هایی که با آن روبرو بوده است هرگز گرفتار دشمنان نشده و تن به ذلت و خواری نداده است بلکه در تمام زمینه‌ها سربلند و پیروز بوده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین عوامل توفیق و عزت مردم و انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز تمام عظمت و اقتدار ملت ایران و عزت شکوهمند انقلاب اسلامی مرهون رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و بصیرت و آگاهی خود مردم است از این رو، باید قدردان این نعمات ارزشمند باشیم.

رییس دفتر نظارت بر شورای نگهبان قزوین با اشاره به تعبیری از شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی ابراز کرد: حمایت از کالای ایرانی به این معنا است که ما باید از تولیدات داخلی استفاده کرده و آنها را بر کالای بی‌کیفیت خارجی ترجیح دهیم زیرا، بنا به فرموده امام خمینی(ره) هر کس با خرید کالای خارجی راه نفوذ بیگانگان را به کشور باز کند کار حرام و فعل نادرستی انجام داده است.

خطیب جمعه قزوین با بیان اینکه کشور ما در سال‌های پس از انقلاب رشد و پیشرفت زیادی به دست آورده است تصریح کرد: ما پیش از انقلاب از نعمت گاز و برق محروم بودیم اما امروز تمامی این امکانات در اختیار مردم قرار گرفته است پیش از انقلاب تعداد دانشجویان دانشگاه‌های کشور بسیار کم بود اما امروز بیش از چهار میلیون دانشجو در کشور در حال تحصیل هستند.

وی در پایان گفت: ایران اسلامی هر روز پله‌های ترقی و پیشرفت را پشت سر گذاشته و به اوج سربلندی و عظمت می‌رسد در این میان وظیفه صاحبان قلم و نویسندگان این است که دستاوردهای چهل ساله انقلاب را در اختیار جوانان قرار داده و آنها را با حقیقت آشنا سازند./873/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات