۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۵۶۳۴۵۶
امام جمعه اهواز:

ایران در صورت بدعهدی آمریکا از ان پی تی خارج می شود

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه رییس جمهور آمریکا، ۲۲ اردیبهشت ‌ماه را روز اعلام موضع آمریکا نسبت به برجام اعلام کرد، گفت: جمهوری اسلامی در صورت بدعهدی آمریکا از ان پی تی خارج می شود.
آیت الله موسوی جزایری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت ‌الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در خطبه‌ های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به اینکه ۱۷ شعبان روز بزرگداشت شیخ صدوق است، ابراز داشت: آن بزرگوار از جمله خدمتگزاران برجسته به مذهب تشیع است که با وجود بیش از هزار سال، مطالب برگرفته از آثار وی در دانشگاه‌ ها و حوزه‌ های علمیه تدریس می شود. 

نماینده ولی فقیه در خوزستان به سالروز تشکیل بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت ماه اشاره و بیان داشت: عمده اقدامات بسیج مستضعفین در حوزه نظامی و فرهنگی است که با فرمان امام راحل تشکیل شد و دانشجویان، دانش ‌آموزان، طلاب، اساتید و اقشار مختلف برای خدمت، به مناطق محروم در اقصی نقاط کشور می‌ روند.

امام جمعه اهواز با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری عنوان کرد: اندیشه‌ ها، تئوری ‌ها و نظریه‌ های حکیمانه این بزرگوار در مساجد، حوزه‌ های علمیه و حلقه‌ های فرهنگی و تربیتی مطرح می شود و کتاب هایش نیز محور بحث و گفت وگوی جوانان فرهنگی و مذهبی است.

زعیم حوزه علمیه خوزستان افزود: روز شهادت استاد مطهری را روز معلم نامگذاری کرده اند و امیداوریم معلمان، وی را اسوه و الگوی خود قرار دهند البته مسؤولان دولتی باید رضایتمندی معلمان را فراهم و به مسائل مالی آنها توجه کنند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه رییس جمهور آمریکا، ۲۲ اردیبهشت ‌ماه را روز اعلام موضع آمریکا نسبت به برجام اعلام کرد، اظهار داشت: ترامپ، ما را به خروج از برجام تهدید کرده است؛ در مقابل جمهوری اسلامی اعلام کرده که در صورت بدعهدی آمریکا، از ان پی تی خارج می شود و بازرسان حق ورود را نخواهند داشت.

وی در رابطه با حوزه اقتصاد کشور گفت: باید بنیه اقتصاد مقاومتی را تقویت و حمایت از کالای ایرانی را افزایش دهیم تا از این طریق اشتغالزایی برای جوانان بیکار صورت گیرد همچنین از توان صادراتی کشور نهایت استفاده را برده و مبادلاتی با کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای همسایه داشته باشیم./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات