۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۰
کد خبر: ۵۶۳۴۱۵
حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی:

ابهت کاذب دشمن باید شکسته شود | تکیه بر درون کشور را از خارج بی نیاز می کند

نماینده خبرگان گفت: حمایت از رهبر انقلاب و اصل ولایت فقیه، غنی‌ترین و مؤثرترین حرکتی است که مسؤولان می‌توانند از آن در راستای شکست ابهت کاذب دشمنان استفاده کنند.
حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی

حجت الاسلام والمسلمین علی ملکوتی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر توجه به منویات رهبر انقلاب بیان داشت: بر اساس فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب، مسؤولان و کارگزاران نظام باید افزون بر دفاع در برابر نفوذ دشمنان، عملکرد تهاجمی نیز داشته باشند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: تبعیت و پشتیبانی مسؤولان نظام اعم از قوه مجریه، قوه مقننه و قوه قضائیه، به نوعی یک حرکت تهاجمی علیه دشمن است، دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان با اتحاد و انسجام بالا در صدد شکست هیمنه این نظام مقدس هستند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان با رصد کردن مسؤولان نظام، میزان تبعیت آنها از مطالبات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مورد ارزیابی قرار میدهند. چنانچه دشمن احساس کند که در این راستا سستی وجود دارد، از آن سوء استفاده خواهد کرد.

وی افزود: حمایت از رهبر معظم انقلاب و اصل ولایت فقیه، غنیترین و مؤثرترین حرکتی است که مسؤولان نظام میتوانند از آن در راستای شکست ابهت کاذب دشمنان استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی با تأکید بر ضرورت استقلال اقتصادی و فرهنگی ایران، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در طول دورانی که رهبری جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشتند، بر اساس ضرورتهایی که وجود داشته است سالها را بر محور مسائل اقتصادی و فرهنگی نامگذاری کردهاند.

وی گفت: خودکفایی و بینیازی کشور از اتکا به کشورهای خارجی از نظر فکری و عملی نوعی حرکت تهاجمی علیه توطئههای دشمنان جمهوری اسلامی ایران به شمار میآید.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که نمیتوان دست نیاز به سوی دشمن دراز کرد، اظهار داشت: مسؤولان، کارگزاران و مدیران کشور باید تلاش کنند تا با تکیه بر منابع داخلی بنای اقتصادی کشور را آن گونه که شایسته مردم و کشور است، تحکیم بخشند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات