۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۶۳۱۶۸
عضو جامعه مدرسين:

سربازی امام زمان بالاترین افتخار و توفیق طلاب است

حجت الاسلام والمسلمين جمشيدي با بيان اين كه صداقت با خداوند و امام زمان(عج) رمز موفقيت است، گفت: ما بايد سعي كنيم رضايت امام زمان(عج) را جلب كنيم، چون نجات، درستي و كمال بي نهايت در گرو همراهي با ايشان است.
حجت الاسلام جمشیدی مدیر حوزه علمیه خواهران کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت الاسلام والمسلمين محمود رضا جمشيدي در جشن نيمه شعبان كه صبح امروز در سالن اجتماعات مدرسه علميه آيت الله مجتهدي تهراني(ره) برگزار شد، با تبریک سالروز نیمه شعبان و میلاد سراسر نور و برکت حضرت صاحب الامر(عج) گفت: همه كائنات در اين روز بزرگ خوشحال هستند، زيرا در زمان ظهور همه آنها به نهايت كمال خود خواهند رسيد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بيان اينكه بايد در مناجات هاي مان به دنبال وجود خود امام زمان(عج) باشيم، اظهار داشت: اشكالي ندارد هرچه حاجت داريم از ايشان بخواهيم، اما بهترين دعا، مطالبه وجود نازنين خودشان است.

وي با اشاره به تشرف علي بن مهزيار خدمت امام زمان(عج) عنوان كرد: ايشان از حضرت(عج) سؤال كردند كه چرا ظهور نمي كنيد؟ حضرت(عج) فرمودند هنگامي كه پدرم از دنيا مي رفتند مرا در آغوش گرفتند و فرمودند پسرم از زندگي در جايي كه گناه مي شود بپرهيز؛ در حقيقت فكر و عمل بد ما سبب شده است قلب مان آلوده به گناه شود و جريان ظهور به تأخير بيفتد.

حجت الاسلام والمسلمين جمشيدي خاطرنشان كرد: اگر دل پاك شود، اين دل به ظرف محبت امام زمان(عج) تبديل خواهد شد و بي شك مورد عنايت ايشان قرار خواهد گرفت.

رييس سابق حوزه هاي علميه خواهران با بيان اين كه طلبگي شريف ترين شغل در جهان است، ابراز كرد: ما مفتخريم كه لقب سربازي امام زمان(عج) بر ما نهاده شده است، بر اين اساس بايد تلاش كنيم مؤلفه هاي سربازي ايشان را نيز در وجود خود نهادينه كرده و به همه آنها عمل كنيم.

وي با تأكيد بر اينكه سرباز امام زمان(عج) بودن به معناي مطيع محض ايشان بودن است، بيان كرد: ما در حال دوره ديدن هستيم تا با دين خداوند آشنا شويم تا تلاش كنيم به مرتبه فرماندهي لشكر حجت خداوند برسيم.

حجت الاسلام والمسلمين جمشيدي با بيان اين كه صداقت با خداوند و امام زمان(عج) رمز موفقيت است، گفت: ما بايد سعي كنيم رضايت امام زمان(عج) را جلب كنيم، چون نجات، درستي و كمال بي نهايت در گرو همراهي با ايشان است.

عضو جامعه مدرسين اضافه كرد: همراهي با حجت خداوند به معناي ديدن و شنيدن ايشان نيست، بلكه به معناي نشاط داشتن از طاعت ايشان است؛ بر اين پايه بايد سعي كنيم همه چيزمان را با رضايت و بدون منت به وجود مبارك ايشان تقديم كنيم.

وي بر ضرورت پيروي از سيره معصومان(ع) تأكيد و عنوان كرد: ما بايد بدانيم در مسير طلبگي جاي پاي پيامبران و اولياي الهي گذاشته ايم و براي همين همه اعمال مان رنگ و بوي پيشوايان ديني را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمين جمشيدي با اشاره به اين كه با توجه به توقيعات معروف امام زمان(عج) در مي يابيم ايشان از ما اتحاد و وفاي به عهد را مطالبه مي كنند، يادآور شد: ما بايد نسبت به دشمنان سخت گيري كنيم و ساده انگار نباشيم و با دوستان و برادران ايماني خود مهربانانه برخورد كنيم و پاي عهد ولايت بايستيم و نه تنها ترديدي به اعتقادات مان نداشته باشيم، بلكه همواره سعي داشته باشيم آن را تقويت كنيم./٨٤١/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات