۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۱
کد خبر: ۵۶۳۱۵۳
نماینده مجمع طلاب استان گلستان:

تلاش مجمع نمایندگان برای کاهش دغدغه های معیشتی طلاب

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، از تلاش این مجمع برای کاهش دغدغه های معیشتی طلاب و روحانیان خبر داد.
مجمع نمایندگان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین منصوری رضی نماینده مجمع طلاب استان گلستان در جلسه مجمع طلاب و فضلای استان گلستان که امشب در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد، با اشاره به نزدیک بودن ایام تبلیغی گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام تبلیغی ماه رمضان از همه مبلغان حوزوی استان گلستان درخواست داریم که در ایام تبلیغی در سطح استان کارهای تبلیغی خود را آغاز کنند.

وی خطاب به طلاب و فضلای استان گلستان بیان کرد: مبلغان در ایام تبلیغی بایستی با حضور مؤثر، برنامه‌های تبلیغی خود را در سطح استان پیگیری کنند و مردم استان گلستان را بر دیگر شهرها مقدم شمارند.

نماینده مجمع طلاب استان گلستان با بیان این‌که گروه‌های تبلیغی در سطح استان فعال هستند گفت: حدود هفت گروه تبلیغی در سطح استان وجود دارد و حجت الاسلام عراقی مسئولیت آنها را برعهده دارد، از طلاب و مبلغان درخواست می‌شود که با آقای عراقی همکاری کرده و ارتباط داشته باشند تا گروه‌های تبلیغی پربارتر و بیشتر شود.

وی با بیان این‌که در دیدارهای نوروزی با مسئولان استانی این تقاضا از سوی مسئولان مطرح شد که طلاب و فضلای استان گلستان که در قم حضور دارند وارد شوراهای سطح استان شوند اظهار داشت: به همین جهت از مجمع طلاب درخواست مشخصات طلاب توانمند استان گلستان را کرده‌اند تا در ارگان‌های دولتی بتوانند جذب شوند.

حجت الاسلام منصوری رضی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره حوزه انقلابی بیان کرد: تلاش همه طلاب بایستی در این راستا باشد که افراد مستعد و با روحیه جهادی و انقلابی‌ را برای ورود به حوزه تشویق و ترغیب کنند تا حوزه علمیه بیش از پیش پویا و انقلابی بماند.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب در بحث معیشت طلاب، افزود: همه نمایندگان مجمع طلاب دست به دست یکدیگر داده‌اند تا مشکلی از مشکلات طلاب را حل کنند، به همین جهت سه روز در ایام نوروز با مسئولان سطوح مختلف استانی برای پیگیری مشکلات معیشتی طلاب دیدار کردند و کار بسیار ارزشمندی است./876/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات