۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۶۳۱۳۴
پس از ۱۸ ماه؛

دفتر بسیج دانشگاه رضوی آغاز به کار کرد

بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی که در روزهای مهم سال برنامه های مختلفی را برای دانشجویان این دانشگاه تدارک می دید، در دی ماه سال ۹۵ اسیر حواشی داخلی و خارجی شد که این حواشی سبب تعطیلی ۱۸ ماهه بسیج دانشگاه شد.
سازمان بسیج طلاب و روحانیون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی پس از کش و قوس های فراوان با حضور حجت الاسلام فاطمی ارفع فعالیت خود را دوباره از سر گرفت.

بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی که در روزهای مهم سال برنامه های مختلفی را برای دانشجویان این دانشگاه تدارک می دید، در دی ماه سال 95 اسیر حواشی داخلی و خارجی شد که این حواشی سبب تعطیلی 18 ماهه بسیج دانشگاه شد.

سر انجام ظهر امروز با حضور حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع مسؤول سازمان بسیج طلاب و روحانیون دانشگاه رضوی محمدرضا بیات به عنوان فرمانده جدید بسیج در حضور دانشجویان معارفه شد.

محمدرضا بیات پس از معارفه خود در جمع دانشجویان بیان کرد: بسیج فراتر از یک تشکل دانشجویی  و نماد گفتمان انقلاب است و برای استفاده از تمامی ظرفیت های این نهاد لازم است ضمن اتحاد و هم گرایی با کار و تلاش مضاعف سعی بر جبران ضررهای نبودن این گفتمان در طول دوره اخیر داشته باشیم.

محمدرضا بیات دانشجوی فقه و مبانی حقوق و دارای سوابق علمی و سیاسی بسیار است و دانشجویان دانشگاه پس از معارفه محمدرضا بیات ابراز امیدواری کردند تا بسیج دانشگاه رضوی بار دیگر به روزهای پویایی خود بازگردد./861/پ204/ب1

ارسال نظرات