۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۵۶۳۰۶۹
رییس مرکز خدمات:

حوزه از انقلاب چیزی برای خود نمی خواهد

حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: مردم همه روحانیون را با تعداد اندکی که مسئولیتی دارند یا شاغل هستند مقایسه می‌کنند، درحالی‌که ۹۰ درصد روحانیون در سازمان یا نهادی استخدام نیستند.
دیدار مدیرعامل و اعضای خبرگزاری رسا با رئیس مرکز خدمات حوزه

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی صبح امروز در جمع مدیران نهادها و ارگان‌های مرتبط با مرکز خدمات استان البرز گفت: این جلسه به‌منظور قدردانی از همکاری‌های مدیران نهادها و ارگان‌های استان و معرفی مرکز خدمات برگزار شده است و امیدواریم موجب شود همدلی و همکاری‌های شما با این مرکز افزایش یابد.

وی با بیان اینکه روحانیت نقش مؤثری در ارتقای فرهنگی و دینی جامعه دارد گفت: استقلال ما در گرو ایمان مردم است و مردم ما اگر مؤمن باشند پای استقلال کشور می‌ایستند.

رئیس مرکز خدمات افزود: نهاد روحانیت خاستگاه اصلی انقلاب است ولی از انقلاب چیزی برای خود نخواسته است و با توجه به نقش ویژه‌ای که در جامعه دارد نیاز است به ضروریات زندگی آنها توجه شود.

وی با بیان اینکه روحانیون در عصر ما، هم مظلوم هستند و هم محروم گفت: روحانیون مظلوم هستند از این جهت که مردم تصور می‌کنند زندگی راحتی دارند؛ و محروم هستند برای اینکه در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی ابراز داشت: مردم همه روحانیون را با تعداد اندکی که مسئولیتی دارند یا شاغل هستند مقایسه می‌کنند درحالی‌که 90 درصد روحانیون در سازمان یا نهادی استخدام نیستند و درآمدی جز شهریه ندارند که آن هم بسیار اندک است.

وی با اشاره به جامعه هدف مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات، طلاب و روحانیون برادر، خواهر، شیعه، سنی، ایرانی و غیر ایرانی سراسر کشور را که در اداره و ارگانی شاغل نیستند و تنها به امور طلبگی مانند تحصیل، تدریس، تبلیغ و تحقیق می‌پردازند، تحت پوشش قرار می‌دهد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات