۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۵۶۳۰۰۳
جانشین لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب قم:

هدف نهایی شهدای مدافع حرم شکست اسرائیل غاصب بود

سرهنگ رفیعی با اشاره به نقش روحانیت در پرورش نیروهای انقلابی تأکید کرد که هدف نهایی شهدای مدافع حرم فتح اسرائیل بود و روحانیت باید باور نابودی اسرائیل را در مردم ایجاد کنند.
سرهنگ رستمعلی رفیعی جانشین لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ رستمعلی رفیعی جانشین لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم شامگاه امروز در یادواره 126 شهید مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) با بیان این که ثمرات جبهه مقاومت از دانشگاه انقلاب و روحانیت است، اظهار داشت: هر شهیدی که برجسته شده و به اوج رسیده است بدون شک با یک عالم دینی و مرکز دینی ارتباطی داشته است.

وی افزود: روحانیت مسؤولیت بزرگی دارند و هرچه در این دستگاه خروجی برای انقلاب ساخته شود میزان موفقیت خودتان نیز در عمل بیشتر می شود؛ البته روحانیت خود نیزدر جبهه ها از پیشگامان بوده است، همچنانکه یکی از افراد گمنام در جبهه مقاومت در تراز شهید چمران، مصطفی صدر زاده است.

جانشین لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم با اشاره به اوصاف و ویژگی های شهید صدر زاده عنوان کرد: او یک طلبه لاغر اندام و از نظر جسمی نحیف به نظر می رسید ولی حقیقتا در تراز فرماندهان بزرگ جنگ، تجربیات فرماندهی خود در میادین سوریه را برای ما بیان می کرد.

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم سوریه را ابتدای کار خود می دانستند، ابراز داشت: هدف اصلی شهدا رسیدن به قدس شریف بود و به همین جهت یکی از فرماندهان حشد الشعبی می گفت: ما امروز به موشک های دور برد برای ویران کردن اسرائیل نیاز نداریم چون به مرزهای آنها نزدیک شده ایم.

سرهنگ رفیعی ادامه داد: تعبیر شهید صدرزاده این بود: «در دوران دفاع مقدس آدم های کوچک را بزرگ کردیم که فرمانده های لشکر شدند ولی جبهه مقاومت جنگی است که بزرگان باید کوچک شوند»؛ این جمله در ابتدا عجیب به نظر می رسید ولی این معنا را می دهد که وقتی باور کردی که در برابر خدا هیچ هستی پیروز می شوی و به همین دلیل است که استکبار هفت سال در سوریه هیچ غلطی نتوانسته بکند.

وی ابراز داشت: شهدا با همه نام و نشان ها به جبهه سوریه آمدند و از جان خود در راه خود گذشتند تا جایی که فرمانده حزب الله لبنان بعد از شکست حصر نبل و الزهرا می گفت: «والله این ها انسان نبودند که می جنگیدند، این ها ملائکه بودند»، شکست حصر نبل و الزهرا همان جنگی بود که بچه های قم در قلب آن عملیات بودند.

جانشین لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) قم یادآور شد: امروز دشمنان ما کوچک تر از آن هستند که ملت ایران بخواهد در برابر آن بایستد و النصره و داعش و هشتاد گروه دیگر در برابر عظمت این ملت و جوانان غیور آن هیچ است ولی همانطور که گفتیم هدف ما و هدف شهدای مدافع حرم نابودی اسرائیل غاصب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که خداوند در جبهه سوریه و عراق قدرت خود را نشان داد، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی مرزها را شکسته است و آن جمله امام که فرمود راه قدس از کربلا می گذرد را باید همیشه در یاد داشته باشیم.

سرهنگ رفیعی در پایان عنوان کرد: این باور ما است که وعده امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای نابودی اسرائیل شدنی است مادامی که باورمان به خدای متعال باشد و این باور پروری بدون شک برعهده شما روحانیت است./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات