۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۶۲۸۶۹
فرمانده عملیات سپاه علی بن ابی طالب(ع):

شهدا با صداقت پای عهدشان ایستادند

سرهنگ گنجعلی با اشاره به این قدرت و عظمت امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است، گفت: اسرائیل در صورت کوچکترین اشتباه از صحنه جهان محو خواهد شد.
سرهنگ اسدالله گنجعلی فرمانده عملیات سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرهنگ اسدالله گنجعلی فرمانده عملیات سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم شنبه شب در مراسم یادواره 126 شهید مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) با اشاره به ارزش شهید و شهادت اظهار داشت: باید در یادواره خصوصیات و صفات شهدا را یادآوری و زندگی آنها را بررسی کنیم.

وی افزود: این سخن رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده های شهدا است که باید اخلاق و رفتار شهدا و همچنین آرمان شهدا مورد دقت قرار بگیرد؛ امام راحل فرمود اگر 50 سال عبادت کردید بازهم یک بار بروید وصیت نامه شهدا را بخوانید تا آرمان آنها را بفهمید.

گنجعلی تأکید کرد: برخی شهدا و رزمندگان از این که توفیق شهادت نصیب آنها نمی شد، گریه می کردند؛ شهید محمود هاشمی همکار ما بود بازنشسته شد در یکی از عملیات ها دوباره شرکت کرد و دیدم که اشک می ریخت و می گفت ما که این هم ادعا داریم چرا هنوز در این دنیا مانده ایم.

وی با بیان این که پایه شهید بودن مجاهدت و پایبندی به عهد است، خاطرنشان کرد: شهدا با صداقت پای عهد خود ایستادند، البته در قرآن کریم انتظار نیز جهاد شناخته شده است، بنابراین انتظار به معنای تلاش و کار و فعالیت برای مسیر حق است.

فرمانده عملیات سپاه علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: البته رویش های انقلاب و بچه های دهه هفتاد امروز سفیران صدور انقلاب هستند و دهه فجری های 94 در نبل الزهرا شدند، درحالی که دشمنان فتنه داعش را درست کردند و می خواستند با پول کشورهای عرب عراق و سوریه را ساقط کنند و در این راه از پیشرفته ترین امکانات نیز استفاده کردند.

وی یادآور شد: این جا بود که تدبیر ولایت شکل گرفت و سرداران بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی و سردار همدانی دور هم شدند و حیدریون و فاطمیون و زینبیون و همین طور حشد الشعبی به فرمان حضرت آیت الله سیستانی شکل گرفت و این جوانان انقلابی و جهادی شب و روز تلاش کردند تا دشمن در دروازه های حلب اسیر شد.

سرهنگ گنجعلی با بیان این که پنج شبانه روز رزمندگان برای آزادی نبل الزهرا خواب به خود ندیدند، خاطرنشان کرد: دشمنی که تا آن لحظه کار هجومی می کرد دیگر در فاز دفاعی فرو رفت و از آن به بعد بود که هجوم رزمندگان شروع شد و در نهایت فتنه بزرگ اعتقادی در جهان اسلام از بین رفت و بشریت از دست این جرثومه های انتحاری خلاص شد.

وی ابراز داشت: بعد از تشکیل حشد الشعبی، شیعه در عراق قدرت گرفت و ما در سوریه نیز مورد احترام قرار گرفتیم، وهابی خبیث که برای درگیری با ما وارد یمن شده بودند با جسارت و شهامت روح شیعه در دریا و زمین مانده اند و نمی توانند کاری از پیش ببرند ولی باید بدانیم امروز جغرافیای جهان اسلام صحنه درگیری با آمریکا است.

فرمانده عملیات سپاه علی بن ابی طالب(ع) عنوان کرد: آنها می دانند وقتی عراق و سوریه از دست داده اند زمینه برای نابودی فراهم اسرائیل فراهم شده است، رهبر معظم انقلاب فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید  چراکه روز به روز شاهد نابودی وهابیت از درون هستیم و امروز اعلام می کنیم که ارتش و سپاه در کنار هم تا نابودی کامل اسرائیل کنار نخواهد کشید.

وی با بیان این که کوچکترین کار جمهوری اسلامی در صورت اشتباه اسرائیل محو این رژیم غاصب خواهد بود، یادآور شد: البته همه این پیروزی ها و قدرت یافتن جمهوری اسلامی در منطقه به برکت خون شهدا و ثمره خون شهدا و البته پشت سر ولایت قرار گرفتن است./1330/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات