۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۶۲۸۰۷
نماینده مجلس شورای اسلامی:

جناح بازی برخی مسؤولان راه نفوذ دشمن را هموار می‌کند

ملکی با بیان این که جناح بازی برخی از مسؤولان راه نفوذ دشمن به احزاب را هموار می‌کند، گفت: زمانی که برخی از مسؤولان برای ایجاد محبوبیت، مسؤولان دیگر نهاد‌ها را تخریب می‌کنند، طبیعی است که دشمن از این فرصت سوء استفاده کرده و به نظام آسیب خواهد رساند.
ولی ملکی

ولی ملکی، نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با مسؤولان وزارت اطلاعات، اظهار داشت: فرمایشات رهبر انقلاب همواره بر اساس پشتوانه علمی و تحقیقی و همچنین همراه با بررسیهای اطلاعاتی، امنیتی، اجتماعی و منطقهای است، از این رو توجه به این نکات ضروری است.

وی با اشاره به سرگذشت مارشال تیتو یوگسلاوی، اظهار داشت: معاون اول مارشال تیتو چندین سال جاسوس ایالات متحده آمریکا(سیا) بوده است، در حالی که وی هیچ اطلاعی از این قضیه نداشت.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مأموریت جاسوس سیا این بود که پستهای مهم دولتی را به افراد غیر متخصص واگذار کند. چرا که با این روش، انقلاب بدون کودتا و حمله خارجی از درون متلاشی می شود. به این شیوه کشور تخریب و ارزشهای ملی و ایدئولوژیک تباه میشود.

وی ابراز داشت: همانگونه که امیرمؤمنان علی(ع) فرموده است، عدم توجه به اصول، تمسک به فروعات، مسؤولیت دادن به افراد نالایق و عقب راندن متخصصان چهار عاملی است که دولتی را به اضمحلال میکشاند.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: بر اساس آنچه بیان شد، دشمنان با نفوذ در قوای سهگانه میتوانند افراد نالایق و ناشایسته را به سمتهای مختلف بگمارند و از این طریق بدون هیچ صدایی، انقلاب اسلامی ایران را به نابودی بکشانند.

وی تصریح کرد: بیکیفیت جلوه دادن کالای ایرانی و پیشرفته نشان دادن کالای خارجی یکی دیگر از انواع نفوذی است که به تدریج میتواند فرهنگ و نگرش یک جامعه را نسبت به تولیدات داخلی دگرگون سازد.

ملکی با بیان این که جناح بازی برخی از مسؤولان راه نفوذ دشمن به احزاب را هموار می‌کند، عنوان کرد: زمانی که برخی از مسؤولان برای ایجاد محبوبیت، مسؤولان دیگر نهاد‌ها را تخریب می‌کنند، طبیعی است که دشمن از این فرصت سوء استفاده کرده و به نظام آسیب خواهد رساند./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات