۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۵۶۲۷۴۲
امام جمعه کرمان:

سازمان ملل عامل ظلم و ستم در دنیا است

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان این که سازمان ملل عامل ظلم و ستم در دنیا است، گفت: هدف از ایجاد سازمان ملل این است که از مظلومان دفاع کنند اما سازمان ملل عامل ترویج ظلم در جهان شناخته می شود.
امام جمعه کرمان حجت الاسلام علیدادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار کرد: خداوند برای انسان هایی که تقوا را در اولویت زندگی خود قرار داده اند ثواب های فراوانی کنار گذاشته است.

وی با اشاره به این که گناهان در زندگی انسان تاثیر می گذارد، افزود: خداوند بندگان خود را با مشکلات مورد امتحان قرار می دهد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه انسان با داشتن صبر در برابر مشکلات تربیت می شود، تاکید داشت: بیدار شدن انسان از خواب غفلت، می تواند در آدمی تحول ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره این که به مجازات بعضی از گناهان در این دنیای فانی وجود دارد، ایراد کرد: افرادی که با گناهان خود مشکلاتی ایجاد می کنند، مکافات اعمالشان را در این دنیا هم می بینند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با بیان اینکه گناهان پیامدها و بازتاب های گوناگونی در جامعه دارند، افزود: گناهانی که جمعی رخ می دهند تمام جامعه را در بر می گیرند.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه انسان باید از دام های شیطان دوری کند، اظهار کرد: ابلیس با نقشه هایش، خود را در دل انسان های بی تقوا قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان این که دولت باید به کارگران اهمیت دهد، بیان داشت: قشر کارگر در جامعه محروم واقع شده و دولت باید اقدامات خاصی را برای این قشر تدارک ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی با اشاره به ولادت حضرت ولی عصر(عج)، تصریح کرد: وظیفه همه عاشقان راه امام مهدی(عج)، ترویج کرامات و فضائل ایشان است.

وی در پایان با بیان این که سازمان ملل عامل ظلم و ستم در دنیا است، ایراد کرد: هدف از ایجاد سازمان ملل در دنیا این است که از مظلومان دفاع کنند اما سازمان مل امروزه عامل ترویج ظلم در جهان شناخته می شود./9707/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات