۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۵۶۲۷۲۹
آیت الله موسوی جزایری:

حمایت از تولید داخلی، بالاترین حمایت از کارگر است

امام جمعه اهواز با بیان اینکه کسب حلال از بهترین عبادت ها است، گفت: حمایت از تولید داخلی، بالاترین حمایت از کارگر است؛ از این رو رهبرمعظم انقلاب امسال را به نام «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری کردند.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت ‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز در خطبه ‌های نماز جمعه امروز اهواز با تبریک فرارسیدن میلاد امام عصر(عج) اظهار داشت: این میلاد به سربازان گمنام امام زمانی اختصاص دارد که در جامعه ظهور نداشته و فعالیت شان اقتضا دارد در پرده خفا باشند و به واسطه این عزیزان کشور در امنیت کامل قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) برای تأمین آسودگی مردم و امنیت کشور در حال خدمت هستند، افزود: این سربازان توطئه‌ های شبانه روزانه دشمن برای آسیب زدن به نظام و انقلاب اسلامی را با پیگیری های بی شمار در نطفه خفه می ‌کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) عنوان کرد: جوانان الگوی خود را آن حضرت قرار دهند، در دوران دفاع مقدس بیشترین عنصری که سبب پیروزی در جنگ شد، حضور جوانان در میدان نبرد بود.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با اشاره به روز کارگر ادامه داد: براساس روایات اسلامی آن کسی که برای معاش خانواده زحمت کشد، محبوب خداوند است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کسب حلال از بهترین عبادت ها است، بیان داشت: حمایت از تولید داخلی، بالاترین حمایت از کارگر است؛ از این رو رهبرمعظم انقلاب امسال را به نام «حمایت از کالای ایرانی»  نامگذاری کردند.

آیت الله موسوی حزایری خاطرنشان کرد: اگر عزم ملی برای حمایت از تولیدات داخلی صورت گیرد، جوانان بیکار شاغل شده، تولید بالا رفته و اقتصاد ملی تقویت می شود.

وی به جنایات آل‌ سعود در یمن اشاره و ضمن محکوم کردن آنها گفت: این جنگ رسوایی و روسیاهی دنیوی و عذاب اخروی را برای آل سعود در پی خواهد داشت؛ این رژیم عروسی ها را به عزا و کودکان و زنان را قتل عام می کند./۹۴۵۶/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات