۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۵۶۲۷۲۵
آیت الله صفایی بوشهری:

جهان استکبار با تمام وجود جوانان را مورد تهاجم قرار داده است

امام جمعه بوشهر جوانان را سرمایه اصلی کشور دانست و گفت:جهان استکبار با تمام وجود آمده تا در تمامی ابعاد جوانان را مورد حمله قرار دهد بنابراین نیاز است مسؤولان توجه بیشتری به جوانان داشته باشند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر با تبریک پیش رو بودن میلاد امام زمان(عج) به دیدار مسؤولان وزارت اطلاعات با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) کسانی هستند که مایه امنیت و گسترش فضا برای پیشرفت همه جانبه ایران شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر امنیت را مهمترین زیر ساخت پیشرفت یک کشور عنوان کرد و اظهار داشت: اگر یک کشور از سوی استکبار جهانی مورد تهدید باشد و نیز کشورهای اطراف آن دچار بحران امنیت باشند ارزش مقوله امنیت دوچندان احساس می شود.

امام جمعه بوشهر افزود: ایران اسلامی از منظر جهان استکبار به عنوان قطب مبارزه با نظام بین اللملی است و بالطبع تخریب این کشور در دستور کار سران کشورهای استکبار قرار دارد اما وزارت اطلاعات و دیگر دستگاه های امنیتی چنان عمل کرده اند که امنیت ایران زبانزد است و در عرصه های مختلف با مراقبت توانسته اند این فضا را مدیریت کنند.

وی در ادامه سخنان خود فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت و اظهار داشت: جوانان ما باید حضرت علی اکبر(ع) را به عنوان الگوی خود انتخاب کنند، او کسی بود که در راه ولایتمداری جانش را تقدیم کرد.

آیت الله صفایی بوشهری جوانان را سرمایه اصلی یک کشور عنوان کرد و گفت: سرمایه اصلی یک کشور مردم و به ویژه جوانان آن هستند و توجه به آنها یک اصل بنیادی و راهبردی است؛ جهان استکبار با تمام وجود آمده تا در تمامی ابعاد جوانان را مورد حمله قرار دهد بنابراین نیاز است مسؤولان توجه بیشتری به جوانان داشته باشند.

امام جمعه بوشهر بیان داشت: جوانان نقطه عطف یک کشور هستند و آینده این کشور متعلق به همین جوانان است و باید به آنها احترام گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: امیدوارم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هر چه سریعتر اجرایی شود؛ آموزش و پرورش مشکلات فراروانی دارد و نیاز است خیرین به کمک مردم نسبت به حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری آموزش و پرورش همت گمارند.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با گرامیداشت روز خلیج فارس بر توجه ویژه به اقتصاد کرانه ای تاکید کرد و گفت: استان بوشهر از جمله استان هایی است که بیشترین مرز آبی را با خلیج فارس دارد اما متاسفانه در آن هیچ توجهی به اقتصاد کرانه ای نشده؛ لازم است بسته توسعه اقتصاد کرانه ای تدوین و طراحی شود تا زمینه اشتغال جوانان نیز فراهم آید./833/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات