۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۵۶۲۶۸۳
حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی:

شهادت عالی ترین کمال برای انسان است

دبیرکل جبهه پایداری گفت: باید مقام ولی فقیه گرامی داشته شود که این گرامی داشتن، تمرین خوبی برای اطاعت از امر امام عصر(عج) در دوران ظهور است.
مرتضی آقاتهرانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در مراسم یادواره شهدای روستای فردو که در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد، با بیان این که شهادت عالی ترین کمال برای انسان است، اظهار داشت: بالای هر خوبی، خوبی دیگری است، اما وقتی که فرد در راه خدا شهید شود، بعد از آن چیز دیگری نیست.

وی گفت: کشته شدن در راه وطن به امر ولی بر می گردد و شهدا به امر امام راحل حرکت کردند و این مهم است و امروز هم از مسؤولان حرکت در مسیر تبعیت از ولایت فقیه را مطالبه کنید.

دبیرکل جبهه پایداری تصریح کرد: باید مقام ولی فقیه گرامی داشته شود و این گرامی داشتن، دوره تمرینی خوبی برای اطاعت از امر امام عصر(عج) در دوران ظهور است.

وی بر اطاعت از ولی فقیه تأکید کرد و افزود: پس از پیامبر اکرم(ص) گوش به فرمان امام هستیم و در دوران ظهور امام عصر(عج) باید گوش به فرمان ولی فقیه بود و بقیه را باید با ایشان سنجید.

حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی اظهار داشت: میزان سنجش نظام جمهوری اسلامی، مقام ولایت فقیه است. در زیارت نامه حضرت علی(ع) سلام می دهید «السلام علیک یا میزان الاعمال» یعنی وقتی که عمل ما را در ترازوی سنجش اعمال می گذارند، اعمال مان را با آن حضرت می سنجند.

وی گفت: مانند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را در دنیا نداریم. قدر مقام ولایت فقیه را نمی دانیم. اگر امروز در دنیا از نظر علمی و توانایی قدرت به جایی رسیدیم، به خاطر بچه ولایی هایی است که برای ولایت می میرند، نه انسان های اشرافی راحت طلب.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان این که ولایت محکم ترین رکن رکین انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: اگر فردی ولایت فقیه را رها کرد، تحت ولایت طاغوت خواهد رفت. خودتان را با رهبری هماهنگ کنید. ملت بیدار هستند ولایت را از اهل بیت(ع) گرفته اند. ولایت محکم ترین رکن رکین انقلاب اسلامی است و اصلا نباید خدشه دار شود.

وی با بیان این که مسؤولین باید خود را با ولایت تنظیم کنند، افزود: ولایت از ما می خواهند که عمار باشیم؛ پای این انقلاب خواهیم ایستاد. اگر هر روز فتنه ببارد باذن الله همه فتنه ها از بین خواهد رفت، به شرطی که پای ولایت فقیه بایستیم.

حجت الاسلام اسماعیل پور امام جمعه فردو نیز در این مراسم، گفت: یاد و خاطره عزیزانی را که با خون خود حرکت رو به رشد نظام جمهوری اسلامی و اقتدار نظام و انقلاب را تضمین کردند، گرامی می داریم.

وی گفت: به برکت خون شهدا، نظام جمهوری اسلامی در سراسر عالم پرچمدار شرافت، عزت، عدالت و انسانیت است.

امام جمعه فردو خاطرنشان کرد: وقتی وصیت نامه شهدا را نگاه می کنیم، می بینیم که در متن آنها جملاتی آمده که نقشه راه سعادت دنیا و آخرت ما است. این شهدا به تعبیر امام راحل، راه صدساله را یک شبه طی کردند./822/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات