۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۵۶۲۶۸۲
استاندار قم خبر داد؛

رونمایی از سند اشتغال با هدف توسعه اقتصادی | پیش بینی سرمایه گذاری ۴ هزار میلیاردی در قم

استاندار قم از رونمایی سند اشتغال با هدف توسعه اقتصادی خبر داد و گفت: در این سند سرمایه گذاری بیش از ۴ هزار میلیارد تومانی و ۱۵ هزار شغل پیش بینی شده است.
سید مهدی صادقی، استاندار قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مهدی صادقی استاندار قم امروز در حاشیه دیدار وزیر کار با مراجع تقلید در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به تدوین سند اشتغال در استان قم گفت: برای هر هدفگذاری که انجام می شود باید با برنامه عمل کرد.

وی افزود: با توجه به عنایت دولت دوازدهم درباره موضوع تولید، اشتغال و توسعه اقتصادی که ارتقای معیشت را به دنبال خواهد داشت امسال با برنامه دقیق کار خود را آغاز کردیم، به همین دلیل دستور داده شد که بر اساس همین هدف برنامه ریزی شده و برنامه ای تحت عنوان سند سرمایه گذاری، تولید و اشتغال تنظیم شود.

استاندار قم با بیان این که سند اشتغال امروز با حضور وزیر کار در شهر مقدس قم رونمایی شد، اظهار داشت: با توجه به هدفگذاری و برنامه موجود دوستان ما در استان قم در حوزه های گوناگون راه خود را روشن تر از گذشته پیدا کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این سند بیش از 4 هزار و 200 میلیارد تومان پیش بینی سرمایه گذاری در سطوح دولتی، خصوصی و بانک ها دیده شده است، در بستر کار حدود 15 هزار شغل را پیش بینی کردیم و این برنامه بلند پروازانه نیست.

صادقی با بیان این که سعی کردیم برنامه موجود بر اساس واقعیات و شرایط موجود باشد، ابراز داشت: امیدواریم امسال با ادامه دادن روند خوب سال گذشته و شاخص کردن این سند بتوانیم راه را بهتر به پیش ببریم.

وی عنوان کرد: اشتغال در همه زمینه ها مانند روستایی، صنعت، کشاورزی و گردشگری پیش بینی شده است، البته چرخه اقتصاد استان بر محور گردشگری است که زیرساخت های مورد نیاز را می طلبد، با جذب سرمایه می توانیم این کار را اجرا کرده و ارتقا دهیم./1323/

ارسال نظرات