۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۵۶۲۶۰۹
معاون آموزش اداره تبلیغات اسلامی قزوین:

ورود کالاهای خارجی سبب استیلای بیگانگان بر کشور می شود

معاون آموزش اداره تبلیغات اسلامی قزوین گفت: استفاده از کالای ایرانی سبب می‌شود کفار دستشان از کشور ما کوتاه شده و تولید داخلی رونق پیدا کند.
حجت الاسلام مسیح الله میرزایی

حجت الاسلام مسیح‌الله میرزایی معاون آموزش اداره تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به ارزیابی عملکرد دولت در زمینه شعار سال با عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: ورود کالاهای خارجی به داخل کشور نشانه استیلای بیگانگان بر اسلام و کشور مسلمان است از این رو مطابق آیه قرآن که می‌فرماید «هیچگاه نباید کفار بر مسلمانان مستولی شوند» بنابراین نباید اجازه بدهیم که دشمن بر اقتصاد و فرهنگ ما چیره شود.

وی در ادامه افزود: مصرف تولیدات داخلی کالاها در وهله نخست باید از سوی مسؤولان رده‌های بالای کشور آغاز شود اگر آنها به گفته‌های خودشان صادقانه عمل کنند مردم هم به گفته‌های آنان و فرمایشات رهبری عمل کرده و از تولید داخلی حمایت خواهند کرد.

بهبود کیفی تولیدات داخلی موجب افزایش صادرات می‌شود

معاون آموزش اداره تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه استفاده و مصرف تولیدات داخلی برای کشور مزایای زیادی دارد خاطرنشان کرد: استفاده از کالای ایرانی موجب می‌شود کفار دستشان از کشور ما کوتاه شده و تولید داخلی رونق پیدا کند با توسعه تولیدات داخلی آمار بیکاری کاهش پیدا کرده و صادرت کالا به کشورهای دیگر افزایش می‌یابد.

حجت الاسلام میرزایی در ادامه با اشاره به نقش مردم در جهت ساماندهی اقتصاد کشور تصریح کرد: نقش مردم در این میان مشخص است قدرت خداوند متعال با جماعت است مردم باید مایحتاج زندگی خود را از تولیدات داخلی تامین کنند تا تولید ملی و بازار داخلی رونق بگیرد و سرمایه اقتصادی کشور در اختیار بیگانگان قرار نگیرد.

وی در پایان گفت: تبلیغ شعار حمایت از کالای داخلی باید از طریق رسانه‌ها و فضای‌مجازی بیشتر و محسوستر شده و در همه زوایای زندگی افراد جامعه وارد شود حمایت از تولید ملی موجب رونق اقتصادی و رقابت تولیدات و افزایش بودجه شده و صادرات کالا پیشرفت خواهد کرد./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات