۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۵۶۲۵۶۱
آیت الله نوری همدانی:

مسؤولان در سایه وحدت و با برنامه مشکلات کشور را برطرف کنند

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: وحدت و نقشه راه امری مهم است و باید عملیاتی وارد میدان شد و حرکت در این راه بدون برنامه، وحدت و نقشه راه ممکن نیست.
دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی دیدار علما با آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی شب گذشته در دیدار با اساتید و فضلای حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه حوزه علمیه در استان همدان اظهار داشت: حوزه علمیه همدات از دیر زمان مهد عالمان و عارفان بوده و در این زمینه منشا اثرات فراوان بوده است.

وی افزود: در اسلام از هیچ قشر و طائفه ای به اندازه علما تکریم و تعظیم به عمل نیامده و آیات و روایات در تعظیم علما فروان است، امام علی(ع) می فرماید که مومن عالم نزد خداوند از کسی که روزه باشد و شب ها به عبادت قیام کند ارزش و اعتبار بیشتری دارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: از طرف دیگر وظائف سنگینی بر دوش علما است و از جمله آنها هدایت مردم است و لازم است تا مردم را به سوی سعادت رهنمون شوند؛ پیامبر گرامی اسلام(ص) در این زمینه می فرماید که هر بدعتی که در فضا وجود پیدا کند نخستین کسی که باید در برابر آن بایستد علما هستند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: علما باید در زمینه فرهنگ حساس و در برابر منکرات نخستین فریادگر باشند و مطالبات خود را از راه خود پیگیری کنند.

وی افزود: وحدت و نقشه راه امری مهم است و باید عملیاتی وارد میدان شد و حرکت در این راه بدون برنامه، وحدت و نقشه راه ممکن نیست.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: باید کشور را به گونه ای اداره کرد که تشنجی در کشور ایجاد نشود و در این کشور اصل و اساس ولایت فقیه است و این اعتقاد ما است.

وی ادامه داد: انتقاد از مشکلات نباید به گونه ای منتقل شود که سبب تخریب نظام شود بنابراین باید بسیار سنجیده و دقیق حرکت کرد./۹۷۹/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات