۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰
کد خبر: ۵۶۲۵۵۵
برشی از کتاب «مکاتب صهیونیستی»(۷)؛

بهائیان و بابیان جاسوسان استکبار جهانی

تاریخ بابیت و بهائیت با سیاست‎بازی گره خورده است و آنان با شعار «مداخله نکردن بهائیان در امور سیاسی»، منافع و خود را در گروِ همکاری با شبکه‎های جاسوسی استکبار در کشورهای اسلامی می دانستند.
هویدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا،کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را به قلم مهدی دهنوی و با نظارت علمی محمدحسین فرج‌نژاد منتشر کرده است. بنابراین از این پس مطالب این کتاب را در قالب برشی از کتاب خدمت خوانندگان عزیز تقدیم می‌کنیم:

امیرعباس هویدایِ بهایی(نخست‌وزیر محمدرضاپهلوی)!

تاریخ بابیت و بهائیت با سیاستبازی گره خورده است. ارتباط تنگانگ میان بابیان و بهائیان با روس، انگلیس، آمریکا و اسرائیل بر هیچ کس پوشیده نیست. آنان با شعار «مداخله نکردن بهائیان در امور سیاسی»، منافع و مطامع خود را در گروِ همکاری با شبکههای جاسوسی استکبار در کشورهای اسلامی می دانستند؛ اما با این شعار و ترفند، فریبکاری میکردندکه ما را با سیاست، کاری نیست!

اميرعباس هويدا كه سيزده سال نخست‏وزير ايران بود و از بهاييان صاحب نفوذ به‏شمار می‌رفت، از فاسدترين سران رژيم پهلوى بود که همسرش، لیلا امامی به دلیل «همجنس بازی» و انحرافات شدید اخلاقی او در سال 1350 از او طلاق گرفت.

محمدرضا پهلوی پس از قتل حسنعلى منصور(نخست‏وزير)، هويدا را كه تا آن زمان شهرت چندانى نداشت، جانشین وی کرد. انتخاب هويدا به نخست‏وزيرى تصمیمگیری شتاب‏زدهای در مقابل كشته شدن حسنعلى منصور بود. مردم گمان میکردند هويدا نخست وزیر موقت است، ولى او در خدمت‏گزارى و فرمانبردارى از شاه از همه پيشينيان خود جلو افتاد و با همين خصوصيت بيش از دوازده سال در مقام نخست‏وزيرى باقى ماند.

 دوران نخست‌وزیری هویدا طولانى‏ترين دوران صدارت در تاريخ معاصر ايران به‏شمار مى‏آيد. اين دوره را در عين حال مى‏توان اوج قدرت محمدرضا دانست؛ چراكه دولت، مطيع، پارلمان، بی‌اختيار و مطبوعات نیز زیر فشار سانسور شدید بودند! ساواك یا همان  پليس مخفى شاه، هرگونه حركت مخالفى را در نطفه خفه مى‏كرد و هيچ كس نه فقط جرأت مخالفت، بلكه توان كمترين انتقادى را هم از رژيم نداشت.

ارتشبد فردوست، درباره هویدا و اجداد بهایی وی چنین می‌نویسد:

پدر بزرگ هويدا، ميرزا رضا قناد، از بهائيان مخلص و فداكار و مجذوب عباس افندى بود. او به واسطه نزديكى با عباس‏افندى، از خشم مسلمانان بيم داشت، لذا به عكّا رفت و مستخدم و نوكر عباس افندى شد و به لحاظ تعصب و علاقه‏اى كه به اين فرقه داشت، مورد لطف و محبت خاص او قرار گرفت... و در همین هنگام لقب «عين‏الملك» گرفت. [او] با كمك بختيارى‏ها به وزارت خارجه رفت و مأموريت سوريه و لبنان گرفت و قونسول ايران در اين منطقه شد. [او] پنهانى براى بهائى‏ها تبليغ مى‏كرد. [و] با انگليس هم رابطه و سر و سِرّی داشت و از خدمتگزاران واقعی آنها بود. [او] پس از چند ماه مأمور جَدّه شد و خود را به ملك سعود نزديك كرد... [اما] روزنامه‏هاى عربى به علت تبليغ به نفع بهائى‏ها به اين انتصاب اعتراض كردند... عين‏الملك دو پسر داشت: يكى به نام اميرعباس و ديگرى به نام فريدون هویدا. اميرعباس به پيروى از مسلك پدر خويش، به سران بهائى نزديك شد و از هيچ خدمتگزارى در ترويج مسلك بهائى فروگذار نمى‏كرد.... .

بهایى بودن هويدا و تعداد زيادى از وزرا و مقامات رژیم و همچنين اقدامات ضداسلامى پهلوی، اعتراض شديد مردم و گسترش زیاد فساد و فحشا در کشور تنفر و خشم ملت را در پی داشت؛ به این دلیل، از اواسط دهه 1340ه.ش رژیم پهلوی براى مقابله با اعتراضات مردمى، کارهای مختلفی انجام داد؛ چاپ قرآن، ساختن مسجد، انتشار عكس شاه در حال به جا آوردن اعمال حج، به كارگيرى تعدادى از روحانيان در امور دولتی و شركت شاه در مجالس عزادارى و رفتن به زيارت علی¬بن موسی¬الرضا (عليه السلام) برخی از کارهای دولت براى فريب مردم بود.

انتصاب هويدا به نخست‏وزيرى، پس از مرگ منصور، براى تمركز بيشتر قدرت در دربار و گرفتن قدرت تصميم‏گيرى و سياست‏گذارى كلان از دولت بود و هويدا نیز در دوران نخست‏وزيرى خود، هيچ‏گاه در مقابل شاه اراده‏اى از خود نشان نداد و هميشه خود را غلامِ حلقه به‏گوش و بنده محمدرضا و اربابان وی مى‏دانست!

او در سيزده سال دوران نخست‏وزيرى خود، با هفت وزير بهایى و تعدادى فراماسونر و جاسوس سيا، در زمينه‏هاى اقتصادى، فرهنگى و سياسى خيانت‏هاى بزرگى به این مملکت كرد كه خود، تاريخ مفصلى دارد و به تحقيقی مستقل نيازمند است. خدمات او به بهائيت، اسرائيل و صهيونيسم نیز، بى‏سابقه و بى‏نظير است‏!

گفتنی است، انتشارات تسنیم اندیشه با همکاری خبرگزاری رسا، کتاب «فرقه‌ها، عرفان‌واره‌ها و مکاتب صهیونیستی» را در شمارگان ۵۰۰۰ نسخه، در ۱۵۶ صفحه  به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان  منتشر کرده است و علاقه مندان برای  خرید این کتاب می توانند به مدیریت توسعه علمی و ارتباطات خبرگزاری رسا مراجعه کنند و یا با شماره تقلن تلفن: ۰۲۵۳۲۹۰۴۰۲۶--داخلی ۱۰۸ تماس بگیرند./۹۹۸/ن ۶۰۴/ش

ارسال نظرات