۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۵۶۲۵۴۶
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان:

جانفشانی شهید ثالث در حفظ تشیع برای نسل جوان بازگو شود

سردار شاهوارپور گفت: طلاب و نسل جوان از اقدامات این شهید ثالث که در پاسداری از حریم مکتب اهل بیت دنبال کرده اند، آشنا شوند.
سردار شاهوارپور

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یکی از کارهای مهم و با ارزش را پاسداشت شخصیت های برجسته ای دانست که در طول تاریخ شیعه را توسعه داده، از حریم آن پاسداری کرده و در دسترس نسل های بعدی قرار دادند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: در پاسداشت قاضی سید نورالله شوشتری که از علمای برجسته و سلف ما است طلاب و نسل جوان باید با اقدامات چنین بزرگواری در حفاظت از مذهب تشیع آشنا شوند.

سردار شاهوارپور بیان داشت: طلاب و نسل جوان از اقدامات این شهید ثالث که در پاسداری از حریم مکتب اهل بیت دنبال کرده اند، آشنا شوند.

وی اقدامات قاضی سید نورالله شوشتری در حفاظت از حریم تشیع را بسیار ارزشمند عنوان کرد و توسعه چنین اقداماتی را خواستار شد.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: برگزاری چنین همایش هایی در آشنایی با مرارت ها و سختی هایی که علما برای حراست از تشیع و گسترش آموزه های دینی در خارج از مرزها تحمل کرده اند، مفید و مثمرثمر است./۹۴۵۶/د103/ب1

ارسال نظرات