۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۵۶۲۵۲۱
آیت الله جوادی آملی:

اگر دشمن مسلط شود مسؤولان هم ایمن نخواهند بود

حضرت ‌آیت الله جوادی آملی با تأکید بر مقابله با تسلط دشمن بر جامعه گفت: این گونه نیست که مسؤولان در برابر دشمن ایمن باشند و به مردم آسیب برسد و اگر دشمن مسلط شود مسؤولان نیز آسیب جدی خواهند دید.
دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی دیدار حوزه علمیه همدان با آیت الله جوادی آملی آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی مفسر برجسته قرآن کریم امروز در دیدار با علما و فضلای حوزه علمیه استان همدان با اشاره به سابقه استان همدان در پرورش علمای ربانی اظهار داشت: همدان از دیرباز مهد عالمان و عارفان بوده است.

حضرت آیت الله جوادی آملی ابراز داشت: زمانی کشور که تمام بودجه اش از نفت تامین می شد به ملی شدن صنعت نفت فکر هم نمی کرد، با پیروزی انقلاب در زمینه نفت حساب و کتابی برقرار شد این در حالی بود که تمام عزل و نصب ها در زمان طاغوت با بیگانگان بود و ما برده ای برای غرب بودیم.

وی تصریح کرد: فاصله دوران قاجار و پهلوی جزو تاریکترین دوران ایران به شما می رود. حضور مردم در مراکز مذهبی در ایام محرم و صفر بیش از زمان های دیگر است و بر این اساس رضاخان تمام عمامه ها را گرفت و فقط به کسانی که شاگرد آخوند خراسانی بودند اجازه عمامه می داد و منبر هم ممنوع بود.

حضرت آیت الله جوادی آملی گفت: همه مردم باید بدانند که اگر دشمن بر ما مسلط شود فشاری مضاعف بر ما وارد می کند چون تا زمان انقلاب نمی دانست که توانایی حکومت داریم ولی امروز می داند که ما می توانیم در برابر دشمنان سینه سپر کنیم.

وی افزود: مردم ایران در جنگ ده ساله کاری کارستان کردند و جای جناب فردوسی در انتقال این حماسه بی نظیر خالی است، تنها چیزی که انقلاب را به پیروزی رساند تمسک به مکتب حسینی بود.

مفسر برجسته قرآن کریم گفت: اگر جامعه از مسؤولان اختلاس، اختلاف، زیر میزی و رومیزی ببینند  بی شک مردم را از دست خواهیم داد و اگر مردم حمایت نکنند؛ اگر رهبر علی هم باشد باز شکست خواهیم خورد.

وی افزود: هر کس که غافل از فضای مجازی باشد باید بداند که دشمن اگر مسلط شود آنان را به نوکری اختیار می کند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در ادامه ابراز داشت: همه مسؤولان باید طیب و طاهر باشند و اگر این گونه باشیم و آنچنان که گفتیم عمل کنیم و آنچنان که بایسته است رفتار کردیم مردم ما را تنها نخواهند گذاشت.

وی ادامه داد: مسؤولان باید بدانند که فضای مجازی فضایی حقیقی است چرا که هر جا اندیشه و فکر منتقل شود فضای حقیقی است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: این فضای حقیقی الان فضایی سمی است و اگر این مساله درمان نشود مشکل ساز خواهد شد؛ این گونه نیست که مسؤولان در برابر دشمن ایمن باشند و به مردم آسیب برسد و اگر دشمن مسلط شود مسؤولان نیز آسیب جدی خواهند دید./۹۷۹/پ۲۰۲/ق

 

ارسال نظرات