۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۶۲۴۷۱
معاون آموزش حوزه علمیه قزوین:

مسؤولان با مصرف کالای داخلی در جامعه فرهنگسازی کنند

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین گفت: مسؤولان باید با مصرف کالای داخلی فرهنگسازی را در جامعه آغاز کنند و مردم هم باید با خرید کالای ایرانی در پیشرفت و رونق اقتصاد کشور سهیم باشند.
حجت الاسلام رسول نوروزی

حجت الاسلام رسول نوروزی معاون آموزش حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به ارزیابی عملکرد دولت در زمینه شعار سال با نام حمایت از کالای ایرانی گفت: یکی از مسائل مهم‌ کشور ما با توجه به وجود دشمنان قسم‌خورده این است که آنها قصد دارند اقتصاد کشور را فلج کرده و از رونق و توسعه آن جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش مردم و مسؤولان در خصوص حمایت از تولیدات داخلی و کالاهای ایرانی افزود: اگر مردم و مسؤولان در جهت مصرف تولیدات داخلی تلاش کنند این امر در کوتاه‌مدت موجب رشد اقتصاد و بهبود کیفیت کالاهای ایرانی خواهد شد اگر اقتصادی مقاوم و مستحکم داشته باشیم در مقابل هجمه‌های دشمنان نفوذناپذیر خواهیم شد.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب برای مقابله با تحریمات دشمن امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند عمل به این شعار شامل مردم و مسؤولان می‌شود مسؤولان با مسدود کردن مسیر قاچاق کالا و جلوگیری از واردات بی‌رویه اجنای مشابه داخلی در عمل به این شعار بستر حمایت از تولید ملی را فراهم خواهند کرد.

حجت الاسلام نوروزی در ادامه فرهنگسازی در خصوص استفاده از کالای ایرانی و تولید داخلی را برای مردم امری ضروری دانست و تصریح کرد: متاسفانه امروز در جامعه فرهنگ استفاده و اهمیت دادن به اجناس خارجی رونق زیادی یافته است به گونه‌ای که برخی از فروشندگان تلاش دارند اجناس ایرانی خود را با برندهای خارجی به فروش رسانده تا سود بیشتری کسب کنند باید فرهنگ استفاده از کالای ایرانی به مردم آموزش داده شود تا با شناخت بیشتری اقدام به خرید کالاهای ایرانی نمابند.

وی در پایان گفت: مردم و مسؤولان باید به شعار رهبر در جهت حمایت از کالای ایرانی اهتمام بورزند مسؤولان باید با مصرف کالای داخلی در این زمینه فرهنگسازی را در جامعه آغاز کنند و مردم هم باید با خرید کالای ایرانی در پیشرفت و آبادانی و رونق اقتصاد کشور سهیم باشند./۸۷۳/ت303/ب1

ارسال نظرات