۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۶۲۳۹۰
رامین در گفت و گو با رسا مطرح کرد؛

"انقلاب اسلامی" دشمن درجه یک ن‍ژادپرستی

بنیان‌گذار جمعیت اسلامی در آلمان با بیان اینکه «انقلاب اسلامی» سرآغاز یک نهضت نجات بخش و عدالت خواهانه جهانی است، اظهار داشت: چهار مکتب ایدئولوژیک قدرتمند و مسلط بر سرنوشت جهانیان، برای حفظ موجودیت خود به مقابله با انقلاب اسلامی روی آوردند.
دستاوردهای انقلاب اسلامی محمدعلی رامین محمدعلی رامین

 

محمدعلی رامین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، ایدئولوژی مارکسیست-کمونیستها را  که معتقد بودند «دین افیون ملت هاست»، به چالش کشید، افزود: نخستین نبرد ایدئولوژیک با ابرقدرت شوروی بود که ایدئولوژی مارکسیسم-کمونیسم را مبنای تئوری ماتریالیستی حکومت «ضد دینی» خود ساخته بود.

رامین، مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری امامت عدل، در این رابطه توضیح داد:  انقلاب اسلامی که به نام دین پدید آمد و ملت ایران که با پرچمداری دین ، انقلاب خودشان را به پیروزی رساندند، در حقیقت اندیشه و مکتب ماتریالیستی کمونیستها را به چالش کشانده و بطلان آن را نمایان کردند و حقانیت نجات بخش دین را اثبات نمودند؛ ده سال بعد از شروع انقلاب اسلامی، آن ابرقدرت جهانی متلاشی شد.

نماینده پیشین وزارت علوم در تشکل های دانشگاهی، دومین ایدئولوژی را که انقلاب اسلامی به محاصره فکری خود درآورد، مکتب امپریالیستی لیبرال-کاپیتالیسم دانست و گفت: سرمایه سالاران لیبرال، کاملاً در تقابل با ایدئولوژی عدالتخواهانه مکتب الهی اسلام قرار داشته و دارند؛ اگر سودگرایی و سرمایه گستری همراه با جهان گشایی و ظلم به دیگران، مشی کلی مکتب لیبرال کاپیتالیسم است، هدف محوری نهضت اسلامی، معنویت گرایی، عدالت گستری و نجات مستضعفین جهان می باشد.

وی افزود: نبرد ایدئولوژیک میان ما و لیبرال کاپیتالیسم سلطه گرا، وارد چهلمین سال خود شده که گام به گام، رقیب قدرقدرت به عقب رانده می شود و در حال حاضر، شواهد زیادی گویای فرسودگی و شکنندگی آن رژیم ظالم جهانی در مقابل مبارزه حق طلبانه و سرنوشت ساز جبهه مقاومت است.

تحلیل گر انقلاب اسلامی و مسائل بین الملل، سومین تفکر باطلی که خودش را با پیروزی انقلاب اسلامی در خطر دید را ایدئولوژی راسیسم دانست.

رامین با تأکید براینکه راسیسم در زمان انقلاب دو پایگاه عمده داشت که چندسال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از این دو پایگاه نابود شد، خاطر نشان کرد: یکی از این پایگاه ها، رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی بود که معتقد به برتری سفید پوستان بر سیاه پوستان بود و سیاهان را صرفاً در حد «بردگان» تحمل می کرد و دیگری هم رژیم اشغالگر فلسطین است که یهودیت را نژاد برتر جهانی می داند و بقیه جهانیان را بردگان قوم یهود تلقی می کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی، مکتب انسانیت است و برابری انسان ها را مطرح می کند و مخالف جدی با نژادپرستی است، این صهیونیست های نژادپرست و نیز نژاد پرستان اروپایی در آفریقای جنوبی را به چالش کشانده که تا کنون یکی از دو پایگاهشان، متلاشی شده است.

 رامین درباره رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دومین پایگاه مکتب راسیسم عنوان کرد:  یک پایگاه نژادپرست بنام اسرائیل از این راسیست ها باقی مانده که طی چهل سال اخیر شدیدترین خصومت ها را با پیروان انقلاب اسلامی داشته و فعلاً کانون اصلی فتنه و توطئه گری علیه اسلام و انقلاب و ایران است.وی ایدئولوژی سکولاریسم و لایسیسم را به عنوان چهارمین معارض انقلاب اسلامی نامید و گفت: کلیسا نمایندگی این ایدئولوژی را بر عهده دارد. نهاد کلیسا از حدود 200 سال پیش، قدرت و حاکمیت و مدیریت جوامع مسیحی را به سیاستمداران لائیک و سکولار سپرده و خودش ضمن حمایت معنوی از آنها، گوشه انزوا را برگزیده و ملت های مسیحی را در اختیار لیبرال-کاپیتالیسم و راسیست ها گذاشته است؛ همین کلیسا وقتی با پیروزی انقلاب اسلامی خودش را با پدیده جدید قیام ملت ها بنام دین مواجه دید، به طور طبیعی در مقابل این انقلاب اسلامی قرار گرفت.

دبیرکل بنیاد جهانی بررسی هولوکاست با اشاره به تفاوت دو مفهوم  انقلاب و نظام، توضیح داد: آرمان های انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای جغرافیایی یا مذهبی، برای اصلاح ساختار دو قطبی «مستضعفین-مستکبرین» و نجات بشریت هستند؛ اما نظام جمهوری اسلامی در ساختار نظام بین الملل تعریف می شود؛ یعنی در حالی که یک نیروی انقلابی به دنبال اصلاح ساختار جهان است، وقتی در چهارچوب نظام جمهوری اسلامی می خواهد تعاملات و ارتباطات جهانی را دنبال کند،‌ همین عنصر انقلابی دیگر در پی اصلاح ساختار نظام بین الملل نمی رود، چون خودش را جزئی از این نظام بین الملل محاسبه می کند.

وی درباره تعارض میان ساختار نظام جمهوری اسلامی و نظام بین الملل افزود: ساختار نظام جمهوری اسلامی که در دورن ساختار نظام بین الملل تعریف می شود، در عین حال برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تأسیس شده تا ساختار ظالمانه نظام بین الملل را اصلاح کند. در این جا هنر سیاستمداران ایرانی این است که بتوانند به عنوان عضوی از جامعه ملل، اهداف و آرمان های انسانی انقلاب اسلامی را به گونه ای تدوین و تبیین کنند که مقبول جهانیان واقع شود. یعنی افکار عمومی جهان را برای پذیرش آرمان های انقلاب اسلامی همراه سازنند.

تحلیل گر انقلاب اسلامی رامین در ادامه بیان کرد: در این میان یک سیاست مدار ایرانی که در ساختار نظام جمهوری اسلامی خودش عضوی از چهارچوب نظام بین الملل است، اگر بخواهد، فارغ از آرمان گرایی، فارغ از پیگیری اهداف متعالی و رسالت الهی خویش، در همان چهارچوب نظام ظالمانه بین الملل تفکر و حرکت کند، به سرعت منفعل و به شدت از سوی رسانه ها و قدرت های سرکوبگر، تحقیر و تخریب شخصیت می شود؛ وقتی تسلیم جنگ روانی رسانه ها شد، از نظر فکری منفعل شده و آرمان های انقلابی را رها می کند؛ و در شرایط خود باختگی، و مرعوب شدن به قدرت های جهانی، نه فقط اندک اندک همه اهداف متعالی اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی را رها می کند، بلکه ناچاراً تبدیل می شود به یک عنصر توجیه گر استکبار و گردنکشان جهانی.

وی درباره موفقیت حرکت تهاجمی و موضع اصلاح گرایانه مقابل دشمن و مخالفت با انفعال دولتمردان گفت: وقتی امام خامنه ای می فرماید، اگر نیروهای ما مقاومت کنند، دشمن را به عقب نشینی وادار خواهند کرد و اگر گرفتار وادادگی و عقب نشینی بشوند، باعث جسور و گستاخ شدن دشمن می شوند، همین واقعیت است که نظام جمهوری اسلامی تا زمانی که از موضع تهاجمی و از موضع اصلاح گرایانه در عرصه جهانی فعالانه حرکت می کند، موفق بوده و خواهد بود.

تحلیل گر انقلاب اسلامی در پایان گفت: البته هنگامی که دولتمردان این نظام، عظمت اسلام و عظمت شخصیت ملت و رهبری اسلام را نادیده گرفته و از موضع انفعال، از موضع مرعوبیت یا مجذوبیت در برابر غرب، وارد تعامل با ابرجنایتکاران ضد بشری بشوند، هم شکست می خورند، هم تحقیر می شوند، هم امتیازات ملی را هدر می دهند و هم ملتی را که به آنها اعتماد کرده است، مقابل زورگویان بین الملل خلع سلاح و سرشکسته می کنند./۸۲۹/ت۳۰۱/س

ارسال نظرات