۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
کد خبر: ۵۶۲۲۷۲
نقوی حسینی در گفت‌وگو با رسا:

"نفوذ" پروژه جدی دشمن برای منحرف کردن انقلاب است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره اینکه یکی از پروژه‌های جدی دشمنان علیه کشور ما پروزه نفوذ است، گفت: دشمن همواره تلاش کرده تا با نفوذ در صفوف متحد ملت ایران بین ملت، دولت و مسؤولان اختلاف ‌بیندازد و بهره‌برداری و جاسوسی کند.
نقوی حسینی

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، در خصوص «اشارات اخیر مقام معظم رهبری به پروژه نفوذ» در کشور با اشاره اینکه یکی از پروژه‌های جدی و واقعی دشمنان علیه کشور ما پروزه نفوذ بوده که به سال‌های اخیر نیز محدود نمی‌شود، گفت: دشمن همواره تلاش کرده تا با نفوذ در صفوف متحد ملت ایران بین ملت، دولت و مسؤولان اختلاف ‌بیندازد و بهره‌برداری و جاسوسی کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پرونده هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به دلیل پروژه نفوذ به شورای امنیت کشیده شد و سال‌ها کشور را درگیر خود کرد افزود:  پروژه نفوذ بسیار جدی است و همه دستگاه‌ها باید مراقب این امر باشند.

وی افزود: پروژه نفوذ میان افراد تفکیک قائل نمی‌شود و ممکن است با چند واسطه بر مهمترین شخصیت‌های کشور نیز تاثیرگذار باشد.

نقوی حسینی در بخش دیگر این گفت وگو با تاکید بر اینکه تذکر رهبری به این معنا نیست که وزارت اطلاعات در حال حاضر جناحی عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: ایشان این تذکر را مستمرا به وزارت اطلاعات می‌دهند.

نماینده مردم ورامین در خانه ملت وزارت اطلاعات را یک نهاد فوق جناحی و متعلق به نظام دانست که امنیت کشور را در اختیار دارد.

نقوی حسینی اظهار داشت: کارکنان وزارت اطلاعات که به فرموده رهر معظم انقلاب به معنای واقعی سربازان گمنام امام زمان(عج) هستند همه تلاش خود را در حفظ امنیت کشور به کار می‌گیرند و وزارت اطلاعات سیستمی نیست که بخواهد جناحی برخورد کند./856/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات