۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۵۶۲۲۷۱
رحیمی در گفت‌وگو با رسا:

همه باید نسبت به نفوذ دشمن هوشیار باشند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در وزارت اطلاعات بیش از دستگاه‌های دیگر بحث منافع ملی و بی‌طرفی اهمیت دارد گفت: وزارت اطلاعات باید در نگاه، عملیات و هم قضاوت بی‌طرف باشد و نگاهی حرفه‌ای به وظایفش داشته باشد.
علیرضا رحیمی

علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا در خصوص «اشارات اخیر رهبر معظم انقلاب به پروژه نفوذ» در کشور با بیان اینکه منافع ملی کشور و حفظ حریم حقوق مخصوص شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: مقام معظم رهبری نیز در دیدار اخیر با مسؤولان وزارت اطلاعات در جهت حفظ منافع ملی، حقوق مردم و حق‌الناس؛ هوشیاری در برابر نفوذ را به همه جناح‌ها توصیه کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت وزارت اطلاعات که نظارت همراه با بی‌طرفی و تیزبینی را بر عهده دارد افزود: در وزارت اطلاعات بیش از دستگاه‌های دیگر بحث منافع ملی و بی‌طرفی اهمیت دارد و دلیل تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه به این وزارتخانه همین امر است.

وی با بیان اینکه تاکنون نیز همین نوع نگاه در این وزارتخانه وجود داشته است اظهار داشت: وزارت اطلاعات باید در نگاه، عملیات و هم قضاوت باید بی‌طرف باشد و نگاهی حرفه‌ای به وظایفش داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسلما باید یک تمرکز وظایف در کشور اتفاق بیفتد که به وسیله آن سلب مسؤولیت از دستگاه‌های مختلف رخ ندهد و در عین حال همه افراد قبول مسؤولیت کنند تا بتوانند پاسخگو باشند./۸۵۶/
ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات