۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۵۶۲۲۶۳
آیت الله نوری همدانی:

تضعیف بازوان انقلاب اسلامی از داخل کشور قابل قبول نیست

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی گفت: همه نیروهای مسلح متحد هستند و در صحنه دفاع از انقلاب حضور فعال دارند و همه موظف هستند که از این نیروها حمایت کنند تا شاهد اقتدار بیشتر نظام باشیم.
حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار جمعی از پاسداران و مسؤولان عقیدتی سیاسی سپاه با بیان این که قبل از انقلاب تمام تلاش بر این بود که دین را به حاشیه برانند، گفت: در آن زمان تلاش بسیاری انجام می دادند تا تفکر جدایی دین از سیاست را ترویج کنند اما انقلاب اسلامی معادلات را تغییر داد.

وی افزود: انقلاب اسلامی خود باختگی را به خودباوری و شجاعت تبدیل کرد تا مردم با قوت و قدرت در برابر دشمنان ایستادگی کنند، همین خودباوری و شجاعت سبب شد تا مردم در برابر همه دسیسه ها مقاومت کرده و پیروز شوند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به برکات بی نظیر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: ولایت فقیه توانست بساط استکبار و استبداد را در کشور از بین ببرد، به برکت انقلاب، نظامی ولایی در ایران تشکیل شد که برای سایر کشورها الگو است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که باید با فرهنگ امام و انقلاب به خوبی آشنا باشیم و آنها را به کار ببندیم، ابراز داشت: انقلاب اسلامی بازوهایی دارد که یکی از بازوهای قدرتمند و مهم آن سپاه پاسداران انقلاب است.

وی عنوان کرد: سپاه در عزت و قوت انقلاب تأثیر ویژه داشته و امنیت و قدرت نظام را تامین کرده است، طبیعی است که دشمنان چنین بازوی قدرتمندی را تروریسم بنامند و بخواهند با آن مقابله کنند اما این که کسانی در داخل درصدد تضعیف این بازوی توانمند انقلاب باشند قابل قبول نیست.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نیروهای مسلح متحد هستند و در صحنه دفاع از انقلاب حضور فعال دارند و همه موظف هستند که از این نیروها حمایت کنند تا شاهد قدرت و اقتدار بیشتر نظام باشیم.

وی با اشاره به نقش علما و حوزه های علمیه در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی اضافه کرد: علما و بزرگان در به ثمر رسیده انقلاب اسلامی نقش بسیار داشتند، امروز نیز علما وظیفه دارند با تقویت بنیه علمی خود پاسخگوی شبهات باشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که علما باید همراه مردم بوده و آن ها را در صحنه نگاه دارند، گفت: علما پناهگاه مردم هستند و باید مراقب باشند که انقلاب اسلامی به بیراهه نرود چرا که وطیفه همه حفظ نظام و دستاوردهای آن است./1323/

ارسال نظرات